Ga naar inhoud


Zenders toevoegen op Inverto 7000


Gast Mazi007

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Inverto ik heb deze kanalen laten zoeken geavanceerd op 4 satelieten astra 1 + 2 + 3 + hotbird alle kanalen, maar ik merk dat ik toch verschillende zenders ontbreek , bv. Premiere Erotica 1 deze ligt op 12071 Hor 27500 3/4 Service ID 778 - hoe kan ik deze bv laten zoeken op Inverto,

ook Premiere erotica 2, Blue Movies 1 + 2 heb ik niet hoe moet ik deze ontbrekende zender te opsporen, thanks voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, hier kan ik even niet volgen heb Inverto nog maar 14 dagen, ben al geslaagt om posten te zoeken en Diablo cam te installeren maar wat je hier boven bedoelde begrijp ik niet goed, sorry, wil je nog eventjes uitleggen hoe ik het moet doen en langs welk menu om deze zenders te vinden ??? Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment dat je de ontvanger op de portal van Premiere zet zie je onderin de balk een extra functie bijkomen "subfeeds".

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Murdock, thanks voor snel antwoord maar wat bedoel je met "je de ontvanger op de portal van Premiere zet zie je onderin de balk een extra functie bijkomen "subfeeds". Misschien domme vraag maar hoe kom ik daar terecht langs menu ??? ik leer ontzettend veel bij op korte tijd, thanks voor hulp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Murdock, thanks voor snel antwoord maar wat bedoel je met "je de ontvanger op de portal van Premiere zet zie je onderin de balk een extra functie bijkomen "subfeeds". Misschien domme vraag maar hoe kom ik daar terecht langs menu ??? ik leer ontzettend veel bij op korte tijd, thanks voor hulp

[/quote

 

 

Gewoon via je hoofd tv lijst,ga je staan op bv erotiek-ab 18 dan op het groene knopje drukken en spelen maar. :D

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die nieuwe functie subfeeds zie ik nergens, zie ik iets over het oog ??? De bedoeling is bv dat ik Blue Movie zou willen vinden, dit zou langs portal priemiere moeten gebeuren volgens Murdock maar hoe snap ik niet, sorry hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon via je hoofd tv lijst,ga je staan op bv erotiek-ab 18 dan op het groene knopje drukken en spelen maar dan doet hij sorteren bij mij als ik op groene knop druk, wie weet er raad hoe ik bv. zenders zoals Blue movie kan opzoeken mij lukt het niet ondanks de vorige hulp hier reeds
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mazi007
Gewoon via je hoofd tv lijst,ga je staan op bv erotiek-ab 18 dan op het groene knopje drukken en spelen maar dan doet hij sorteren bij mij als ik op groene knop druk, wie weet er raad hoe ik bv. zenders zoals Blue movie kan opzoeken mij lukt het niet ondanks de vorige hulp hier reeds



Nog een keer dan.Ga via hoofd tv lijst op erotiek-ab 18 staan, kies dan het kanaal met het v teken op je afstandsbediening,dan zie je onderin subfeeds groene knop en walla beeld pfffff

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik durf bijna niets meer te vragen ik kom werkelijk dom over, volgens wat ik begrepen heb komt er bij sommige posten na indrukken V - subfeeds groene knop zover ben ik ,maar in mijn tv hoofdlijst staat de post Premiere portal niet dus op welke post moet ik dan gaan staan om volgende posten te kunnen ontvangen, Blue movies , blue movies 2, enz wat zie ik over het hoofd ??, sorry mensen maar ik vind het niet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mazi007
Sorry, maar ik durf bijna niets meer te vragen ik kom werkelijk dom over, volgens wat ik begrepen heb komt er bij sommige posten na indrukken V - subfeeds groene knop zover ben ik ,maar in mijn tv hoofdlijst staat de post Premiere portal niet dus op welke post moet ik dan gaan staan om volgende posten te kunnen ontvangen, Blue movies , blue movies 2, enz wat zie ik over het hoofd ??, sorry mensen maar ik vind het niet,




Premiere direct moet je hebben of het kanaal erotiek ab 18 werken allebij, heb je die niet dan moet je een uitgebreid kanalen laten zoeken,meer kan ik je niet helpen,en lees eens de handleiding van Rob bovenaan op dit forum.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug een scan alle kanalen aan het doen op astra 1 want zowel Premiere Direct als erotiek ab 18 heb ik niet in mijn hoofd tv lijst, nochtans ik heb reeds een scan alles gedaan op 4 satelieten en heb enkele premiere in lijst, maar hopelijk vind hij ze wel na deze nieuwe scan, alvast bedankt voor de hulp en het vele geduld met mij, thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...