Ga naar inhoud


Welke schotel !!!! Geef je mening.


blakkie

Aanbevolen berichten

Je linkje was een beetje rommelig, ik kwam uit op pagina 8 van 6, en daar stond niets.

Aan de hand van je berichtnr heb ik de screenshots gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is treurig om te zien hoe hier door een paar mensen een topic verpest wordt.

Wanderer en henksat geven geen antwoord op de vraag, maar willen kennelijk graag moderator worden door blakkie op zijn "fouten" te wijzen. Hij zou meer moeten zoeken. Zelfs al zou dat zo zijn, wil ik niet dat leden daar andere leden op wijzen. Daar zijn moderators voor!

Als je dan al van mening bent dat het hier en daar allemaal al te vinden is, verwijs dan vraagsteller netjes naar die draadjes zoals Aart dat doet, of schrijf niets!

Redfox maakt het helemaal bont door gewoon dwars door de vraag van blakkie heen het topic geheel over te nemen met een nieuwe vraag.

Heb je zelf ook vraag die NIETS met het topic te maken heeft, open dan een nieuw topic!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ron (en overig lezers)

Mijn excuses voor mijn slipper in verband met het niet in acht nemen van de huisregels.

Je hebt helemaal gelijk, ik zal er op toezien een dergelijke (onbewust) spontane topic vervuiling niet meer te veroorzaken.

eek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...