Ga naar inhoud


hulp gevraagd in wijchen of nijmegen voor software 5400 of z


knol

Aanbevolen berichten

beste mensen,ik kwam gisteren bij een oude vroew,die kende mij en vroeg of ik kwam,bij aankomst snap ik haar probleem,iemand had een paar mnd terug een 5400 verkocht,ze had echter een philips(origineel) ze moest 150 euro bij betalen en de philips inleveren,ze dacht nu heb ik iets moois en goeds,nee dus alleen maar problemen die ik niet op kan lossen(gebrek aan spullen en kennis)ze heeft versie 2.08 volgens mij,ze heeft een magic module die steeds freezes geeft,volgens mij staat daar 1-09 op en ze nu rtl 8 kwijt wat naar veel lezen volgens mij met de pcm tables of zoiets te maken heeft.Mijn vraag:wie kan er een nieuwe zenderlijst inzetten of het nodige en de cam veranderen(volgens mij penta 1.20 of zo)wie kan mij even helpen (ik kom wel langs)in de buurt van wijchen/nijmegen,kijk dat vrouwtje heeft echt geen cntjes en ze is al opgelicht naar mijn idee,de verkoper wil ze niks meer mee te maken hebben dus wie o wie

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik wil jou wel effe helpen

kijk een in menu druk dan op VB; toh josje01 dan rechtse pijltjes toets

config..ok nu kijk je bij ..4é rij vanderen te beginnen

caid preselect en zet die met de pijltjes toetsen op card+emu druk nu terug op exit 2x en zet de humax met je ab uit en wacht effe zet hem nu terug op en wacht tot jij beeld hebt

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan ik wel eens proberen ,ik weet wel dat ik voor 2 jaar geleden mijn humie weg gedaan had omdat mijn aston niet liep.althans geen update`s kreeg,maar canal digital was wel aan het .... toen de tijd.ik zal het nog eens proberen,maar dan nog zou ikgraag dat ding voor die mevrouw weer eens updaten,want rtl 8 is echt weg(pcm tabels) of zo heb ik gelezen,ik ga wel eens proberen,ook wat er al geschreven was ga ik eens nakijken,en ik heb dus helaas geen kabels meer,helemaal niks,alle`s weg gedaan toen der tijd,zo zie je maar,stom he

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik,verder heeft ze allen zenders,ze heeft het goede pakket,ligt er pas een week uit bij haar,nee dat heb ik wel nagekeken,de rest van de zenders doen het wel allemaal,niemand verder hier in de buurt?

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als ik het goed gelezen heb moet penta 1.20 in de module,maar heeft iemand een linkje waar ik deze kan vinden?liefst per PM als ik dan iemand vind met zo`n ding kan ik hem misschien even lenen en het zelf proberen.

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

en gaat nu rtl 8

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat zal ik je vertellen,ik dacht dat ik hem had,ik had hem verwijderd en weer opnieuw ingescand ,toen ik weg ging deed hij het ,nou belde ze mij en vertelde ze dat hij het overdag wel doet en sàvonds niet,dus van de week maar weer even terug(p.s) ligt niet aan kaartje hoor,die van mij net zo

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...