Ga naar inhoud


Hulp gevraagd instellen Humax


Dunja

Aanbevolen berichten


Gast Drs. IJzerbout

Om te beginnen...welke Humax heb je? Wat voor een schotelconfiguratie? En wat bedoel je met instellen?

Dat zou al een hele goede start zijn.

En we hebben juist dit board om je met de hulp van vele andere users op pad te helpen.

Het probleem door een ander bij je thuis op te laten lossen is de weg van de minste weerstand.

 

Dezelfde vraag heb je zo´n 3 jaar geleden ook al eens gesteld. Dus het zal wel een Humax 5400 zijn. KLIK

Ik kan me niet voorstellen dat je in 3 jaar tijd niet zelf je Humax kan bedienen. Hulp vragen om gratis te kijken naar pay TV zenders is hier niet toegestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is jou probleem met jou humax

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ooit heb ik de vraag ook gesteld en op de een of andere manier ben ik toen niet verder gekomen. Zelf geen sjoechem van. Ik lees op het forum dat er af en toe updates zijn van de zenderkanalen. Natuurlijk ben ik dan zelf ook nieuwsgierig om te zien in hoeverre dit (helemaal naar drie jaar) bij mij ook van toepassing is. En het is de Humax 5400.

Alle hulp is dus welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke soft staat er nu op je humax ??

met welke tool bewerk jij je humax 5400 vb hnf smartfix 2.4

als jij deze tool hebt klik dan eerst eens op options en klik daar rechts de humax 5400 aan met ID 00160000 aan dan is dat toch al goed

 

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dunja
tuxonhumax v1.1 nl. euro i-chip versie: nec v2.1 bedoel je dit? Verder heb ik nog nooit iets met software gedaan.


Je doet het niet expres.
Ga naar.
Menu
ToH -oke-
Zakken tot Hot -oke-
nu zie je (als het goed is) je firmware versie

ps wat komt er in beeld tijdens het opstarten?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Loader versie 2.08 komt in beeld bij het opstarten. Ik snap dus niet waar ik ToH -oke-

Zakken tot Hot -oke-

kan vinden.

 

als ik het menu opstart stat er: Kies Zender - TV gids - Kinderslot - Installatie - Extra's.

 

Ben dus maar weer verder gegaan met dit topic. Eigenlijk zou ik het heel mooi vinden als iemand mij wil helpen in de buurt van Hengelo/Enschede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als jij op je menu toets drukt wat zie jij dan zoal staan

vb TOH(josje01) druk dan op de rechtse pijltjes toets en ga dan naar onderen HOT staat daar en druk op oke dan krijg je een lopend script op je tv bij mij is dat ...

TOH3.4 HOT 11.0

en wat is dat bij jou????

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...