Ga naar inhoud


Goede "Telefoonstem" tbv asterisk


hws

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben opzoek naar een file met professionele(liefst vrouwelijke) nederlandse stemmen voor asterisk. Hier is vast wel een consultant of zo die dat nog op zijn laptopje heeft staan...

 

Ik heb wel een paar nederlandse stemmen gevonden, maar deze waren niet echt duidelijk opgenomen, vandaar de vraag hier...

 

Alvast bedankt,

 

Twan.

DM7020

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Origineel bericht van: hws
Hoi,

Ik ben opzoek naar een file met professionele(liefst vrouwelijke) nederlandse stemmen voor asterisk. Hier is vast wel een consultant of zo die dat nog op zijn laptopje heeft staan...

Ik heb wel een paar nederlandse stemmen gevonden, maar deze waren niet echt duidelijk opgenomen, vandaar de vraag hier...

Alvast bedankt,

Twan.


Welke stemmen zoekt je ?
in welke trant

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Eigenlijk de standaard stemmetjes, zoals "spreek uw boodschap in na de toon", en andere standaard "menu meldingen". Die standaard engelse stemmetjes vind ik niet zo handig, en er zijn een paar mannelijke stemmen, maar die klinken ook niet echt goed. Mocht je iets hebben kan je ook een pm sturen als je dat handiger vind.

 

Gr. Twan.

DM7020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hws
Hoi,

Eigenlijk de standaard stemmetjes, zoals "spreek uw boodschap in na de toon", en andere standaard "menu meldingen". Die standaard engelse stemmetjes vind ik niet zo handig, en er zijn een paar mannelijke stemmen, maar die klinken ook niet echt goed. Mocht je iets hebben kan je ook een pm sturen als je dat handiger vind.

Gr. Twan.


Heb je trouwens de nl sounds van asterisk daar zitten ook goede stemmen erbij, ik gebruik geen menu maar een paar sounds..
ik heb deze met vrouwe stem dat afgeschermde nummers niet toegestaan zijn en nog een paar,

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...