Jump to content
Sign in to follow this  
hws

Goede "Telefoonstem" tbv asterisk

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben opzoek naar een file met professionele(liefst vrouwelijke) nederlandse stemmen voor asterisk. Hier is vast wel een consultant of zo die dat nog op zijn laptopje heeft staan...

Ik heb wel een paar nederlandse stemmen gevonden, maar deze waren niet echt duidelijk opgenomen, vandaar de vraag hier...

Alvast bedankt,

Twan.

Origineel bericht van: hws
Hoi,

Ik ben opzoek naar een file met professionele(liefst vrouwelijke) nederlandse stemmen voor asterisk. Hier is vast wel een consultant of zo die dat nog op zijn laptopje heeft staan...

Ik heb wel een paar nederlandse stemmen gevonden, maar deze waren niet echt duidelijk opgenomen, vandaar de vraag hier...

Alvast bedankt,

Twan.

Welke stemmen zoekt je ?
in welke trant

Hoi,

Eigenlijk de standaard stemmetjes, zoals "spreek uw boodschap in na de toon", en andere standaard "menu meldingen". Die standaard engelse stemmetjes vind ik niet zo handig, en er zijn een paar mannelijke stemmen, maar die klinken ook niet echt goed. Mocht je iets hebben kan je ook een pm sturen als je dat handiger vind.

Gr. Twan.

Origineel bericht van: hws
Hoi,

Eigenlijk de standaard stemmetjes, zoals "spreek uw boodschap in na de toon", en andere standaard "menu meldingen". Die standaard engelse stemmetjes vind ik niet zo handig, en er zijn een paar mannelijke stemmen, maar die klinken ook niet echt goed. Mocht je iets hebben kan je ook een pm sturen als je dat handiger vind.

Gr. Twan.

Heb je trouwens de nl sounds van asterisk daar zitten ook goede stemmen erbij, ik gebruik geen menu maar een paar sounds..
ik heb deze met vrouwe stem dat afgeschermde nummers niet toegestaan zijn en nog een paar,

Waar heb je deze stemmen dan gedownload?

Twan.

je bedoelt de nl sounds van asterisk ? die kan ik je wel sturen via gmail ofzo

Site niet echt vrij van sponsering :D

Maar wel goed gedaan die stemmen smile