Ga naar inhoud


[Pace DS 810 XE] Welke CI-module voor HD-zenders CD?


bierman

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Met de Aston 1.07 firmware v2.18 CI lukt het maar het is wachten op een firmware update voor de ontvanger omdat deze een schokkerig beeld heeft op deze HD-kanalen. Als je de ontvanger uitschakelt terwijl je één van deze kanalen ontvangt en je schakelt hem daarna terug in dan is het probleem opgelost zolang je niet naar een ander kanaal gaat zappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alleyoop
het is wachten op een firmware update voor de ontvanger


Heb je nog hoop dat er een komt?

Ik heb beeld op de CDS HDTV kanalen met een Diablo maar ook hier dat gestotter. Ontvanger uit/aan en het gestotter is weg. Soms komt het gestotter na een half uurtje weer terug, en moet dan wederom de ontvanger uit/aan zetten.

Ik vind het werkelijk nog steeds een hele mooie receiver, deze Pace, zowel qua beeldkwaliteit als uiterlijk. Hij heeft alleen één hardnekkig zwak punt, en dat is de CAM support. Of we ooit
de magische update krijgen die de meest populaire cams probleemloos werkend maakt op de Pace begin ik ondertussen sterk in twijfel te trekken. Het apparaat is notabene al 2 jaar op de markt.

Het was voor mij in ieder geval de eerste keer Pace, maar ook de laatste keer. Ondanks het een schitterend apparaat is hebben ze de software (goede degelijke CAM werking) nooit goed gekregen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Las dit in een engels forum;

 

Citaat:

7 april 2008.

 

I got the following e-mail from the Pace support team:

 

We no longer manufacture this box, as for dropping the support it depends on your definition of support.

There are no current plans to provide any future updates to add functionality to this box if that is what you are asking.

 

I hope this helps.

 

Best Regards

Customer Front Office

Pace Micro Technology plc

 

Geen updates meer dus frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...