Ga naar inhoud


Brand in het stadion van fc Groningen


leo1949

Aanbevolen berichten

Bij de wedstrijd Groningen - Ajax is er brand op de tribune op de onderstaande link de beelden hiervan.

 

http://bitcast-d.bitgravity.com/justintv/static/widgets/jtv_live.r6134.swf?channel=ajacied18

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat klopt maar het was wel het kanaal waar Groningen - Ajax op was.

Dat kan je ook uit de nam van de link opmaken.

 

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was aanwezig. De eikels die dit gedaan hebben (de "fanatieke fans" van de Z-side) zouden een levenslang verbod moeten krijgen en op moeten draaien voor alle kosten. Ik hoop dan ook dat de FC via camerabeelden de daders kunnen traceren.

 

Wat voor mij een leuk middagje voetbal had moeten worden, liep uit op een teleurstelling en drama.

 

FC Groningen had toegestaan dat er een dag voor de wedstrijd door de FC Groningen Fanatics zo'n 6000 toiletrollen in het stadion werd gezet voor de "sfeer" en hoop dat ze zich nu 2 keer bedenken voordat ze weer zoiets toestaan.

 

Het zijn hooghuit 10 personen geweest die het voor de overige 19990 hebben verpest!!

 

Maar 1 ding staat vast: De GROENE HEL van het Noorden kan wel branden :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf nog eens goed nalopen denken over dit gebeuren.

-die toestonden grote hoeveelheden w.c. papier binnen brachten strafrechtelijk vervolgen

-degenen die de nooduitgangen controleerden strafrechtelijke vervolgen

-degenen die dit bedacht hadden strafrechtelijk vervolgen.

en uiteraard degenen die de brandslangen moesten controleren op werking strafrechtelijk vervolgen.

Vraag me af wie er nu vervolgd wordt...

 

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Ik was aanwezig. De eikels die dit gedaan hebben (de "fanatieke fans" van de Z-side) zouden een levenslang verbod moeten krijgen en op moeten draaien voor alle kosten. Ik hoop dan ook dat de FC via camerabeelden de daders kunnen traceren.

Wat voor mij een leuk middagje voetbal had moeten worden, liep uit op een teleurstelling en drama.

FC Groningen had toegestaan dat er een dag voor de wedstrijd door de FC Groningen Fanatics zo'n 6000 toiletrollen in het stadion werd gezet voor de "sfeer" en hoop dat ze zich nu 2 keer bedenken voordat ze weer zoiets toestaan.

Het zijn hooghuit 10 personen geweest die het voor de overige 19990 hebben verpest!!

Maar 1 ding staat vast: De GROENE HEL van het Noorden kan wel branden :D


Ik heb 6 uur gereisd voor wat vuur.,.... woensdag nog maar een keer.....
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...