Ga naar inhoud


Copy hele dvd met nero?


looney2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al tijden nero 7

Kon altijd "copy" een gehele dvd en dan naar een lokatie op de harde schijf en daar in een map een het AUDIO_TS en VIDEO_TS selecteren vervolgens branden.

Dus, OP!! mijn harde schijf staat de dvd maar niet als een image

Heb eens nero 8 geprobeerd maar daar is deze mogelijkheid niet meer te gebruiken!!

klopt dit of zit ik er naast.

Dus voor de duidelijkheid:

Het gaat er NIET om een image, maar om een dvd (AUDIO_TS + VIDEO_TS) die op de schijf staat te branden

En als het wel kan graag de stappen.

bvd.

 

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan in Nero 8 kiezen voor een DVD video en vervolgens de bestanden in de video_ts map selecteren aan de compilatie.

het maakt geen flaus aus waar die bestanden staan, op je hdd, op een bron-dvd op een server, whatever ... smile

 

zo doe ik het hier met Nero 8, werkt prima ...

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zitten allemaal in de video-TS map.

Maar probeer anders DVDFAB eens als trial. Alleen maar lachen: Pakt ook DVD9 en makt er DVD5 van. Je kunt subs weglaten en bv. alleen DTS laten staat als geluidsspoor. En de compressie laat ie zien in percentage, en bevalt dat niet, laat je gewoon de extra's weg. Dit is zo'n beetje HET programma om DVD's te branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sateh!!
Die zitten allemaal in de video-TS map.
Maar probeer anders DVDFAB eens als trial. Alleen maar lachen: Pakt ook DVD9 en makt er DVD5 van. Je kunt subs weglaten en bv. alleen DTS laten staat als geluidsspoor. En de compressie laat ie zien in percentage, en bevalt dat niet, laat je gewoon de extra's weg. Dit is zo'n beetje HET programma om DVD's te branden.


dat doet DVD shrink dus gratis crazy

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sateh!!
Die zitten allemaal in de video-TS map.
Maar probeer anders DVDFAB eens als trial. Alleen maar lachen: Pakt ook DVD9 en makt er DVD5 van. Je kunt subs weglaten en bv. alleen DTS laten staat als geluidsspoor. En de compressie laat ie zien in percentage, en bevalt dat niet, laat je gewoon de extra's weg. Dit is zo'n beetje HET programma om DVD's te branden.


De andere progamma`s ken ik en heb ik ook al geprobeerd.
Waar het mij om gaat is.
Ik gebruik nero 7 daar kan ik zo een hele dvd met de video_ts en audio_ts mappen die OP MIJN harde schijf staat selecteren en branden. (heet hier hele dvd copiëren)
Maar met nero 8 kan (ik?) dit niet
ik kan bij "hele dvd copiëren" alleen een dvd station selecteren en met nero 7 kon ik verder gaan zoeken op m`n harde schijf!
Met de optie van ome merde krijg ik alleen de losse bestanden,die ik één voor één moet selecteren.

Dus mijn? probleem met nero 8 is, ik kan niet de map maar alleen de losse bestanden selecteren en dan gaan branden
En die staan dan kaal op de dvd.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, vreemd, ik start Nero Burning Rom vanuit het beginscherm van Nero8

ik kies video-DVD selecteer de bestanden met ctrl-A die ik in de video_ts map wil hebben en bak er een dvd van.

 

vreemd dat dit bij jou niet lukt, welke versie gebruik je ?

(Nero8 was me duidelijk, maar het overige getal, staat wel ergens onder help denk ik smile ).

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
hmm, vreemd, ik start Nero Burning Rom vanuit het beginscherm van Nero8
ik kies video-DVD selecteer de bestanden met ctrl-A die ik in de video_ts map wil hebben en bak er een dvd van.

vreemd dat dit bij jou niet lukt, welke versie gebruik je ?
(Nero8 was me duidelijk, maar het overige getal, staat wel ergens onder help denk ik smile ).



merDe


Klopt merDe, dat gaat goed zo. Maar in Nero 8 moest ik ook enorm zoeken, je krijgt niet meer die lijst met fubs en bubs te zien sick maar alleen nog maar een lijst met VOB's. Die selecteer ik dan en branden maar. De skin van het programma is wel erg veranderd en dat is dan weer even zoeken. Burning rom, of Nero express of smart start, een beetje gedoe in het begin. Wel een dik programma.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...