Ga naar inhoud


Channel four op Astra 2


Gast klavertjevier

Aanbevolen berichten

Gast klavertjevier

Channel four zendt nu uit op astra 2, 10728 MHZ , verticaal, 22000, Fec 5/6. De 'zendernaam'is vooralsnog '8350'. Er is nog geen epg en teletekst beschikbaar. Ik moet zeggen dat, wat ik er van gezien heb, deze zender een interessante programmering kent. Relatief weinig reclame, zeker vergeleken met ITV, en ook andersoortige reclame. Het is duidelijk een voorbeeld van commerciële televisie met tegelijkertijd de ambitie om enige kwaliteit te bieden. Het is duidelijk een aanwinst

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: klavertjevier
Channel four zendt nu uit op astra 2, 10728 MHZ , verticaal, 22000, Fec 5/6. De 'zendernaam'is vooralsnog '8350'. Er is nog geen epg en teletekst beschikbaar. Ik moet zeggen dat, wat ik er van gezien heb, deze zender een interessante programmering kent. Relatief weinig reclame, zeker vergeleken met ITV, en ook andersoortige reclame. Het is duidelijk een voorbeeld van commerciële televisie met tegelijkertijd de ambitie om enige kwaliteit te bieden. Het is duidelijk een aanwinst


deze info staat hier al,dus mag slotje op wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...