Ga naar inhoud


Vista SP1


Gast wanderer

Aanbevolen berichten

Ik heb Vista SP1 verwijderd, vanwege de trage werking. Candidate RC1 komt niet in mijn lijst van geinstalleerde updates voor. SP1 is nu in de lijst van geinstalleerde updates verwijderd. In het overzicht geschiedenis van updates komt ie nog wel voor als "mislukt". Voor installatie had ik nog 40% schijfruimte over en nu 30%. Dus SP1 zit nog ergens op de schijf. Hoe kan ik die eraf krijgen ?

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat bedoel je met trager? Houd er rekening mee dat alle oude prefetch data weg is en dat vista dat opnieuw moet opbouwen. Het kan dus idd wat trager aanvoelen in het begin, maar dit zal snel over zijn.

 

Staat zelfs in het leesvoer van SP1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Er zitten genoeg verbeteringen in buiten de updates om.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai nu 3 dagen op Sp1 en ik moet zeggen dat het een hele verbetering is.

Programma's draaien vele sneller .

 

Geen memory leaks meer bij flash games

 

En ook niet geheel onprettig is dat mijn 4 gig memory nu ook wordt hekend.

De grens lag voorheen bij 3 gig.

 

Zapdos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook al een tijdje lopen hier, valt op dat alles wat sneller en soepeler gaat netwerk sharing heeft geen bugs meer dell printer doet het eindelijk.

Alleen werken een paar dvb applicaties niet meer zo goed als voorheen wazige error's als invalid floating point met AltDVB en een vet blauw scherm als ik DVBDream start smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij staat bij mij in de updates maar ik krijg hem niet geinstalleerd hij begint met downloaden maar bij 13 procent krijg ik een foutmelding code 80070017.

Ik gebruik overigens Vista Home Premium (origineel Nederlands)

En hij staat keurig bij de updates. Iemand dezelfde problemen?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...