Ga naar inhoud


ik heb een xbox360 gekocht een nieuwe , dat dacht ik ..


klein geert

Aanbevolen berichten

Dien gewoon klacht in bij de politie,als je iets nieuw wil kopen,dan moet deze ook nieuw zijn...verkopen ze iets dat herstelt is geweest dan moet de klant dit weten en mag deze zeker NIET als nieuw verkocht worden.

Hier in Belgie is dit toch zo,of lopen jullie daar achter?

 

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites


De politie heeft echt wel iets anders te doen, dan een

zakelijk geschil te beslechten. Is geen zaak van openbare orde.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Je zult helaas weinig recht van spreken hebben, aangezien je willens & wetens 'n illegaal gemodificeerd produkt hebt gekocht, dus kun je ook niet je beklag bij Microsoft doen.

 

Ik heb zelf trouwens 'n Xbox 360 vd. 1e generatie & wonderbaarlijk genoeg heeft die nog nooit 'n kras veroorzaakt, of hitte-problemen gehad. Hij is trouwens ook gemodificeerd (heb ik zelf gedaan) Ik heb trouwens geen ban gehad op Xbox live, waarschijnlijk omdat ik nooit online spellen speel & alleen maar de firmware updates op die manier binnenhaal. Het enige grote minpunt bij deze "oude" Xbox 360 is 't feit dat die de herrie van 'n space shuttle booste evenaart!

 

Ik inmiddels 'n 2e Xbox 360 erbij gekocht, want ze zijn nu zo goedkoop geworden dat ik 't de moeite waard vond 'n stiller exemplaar te hebben, zeker nu ik 'm gebruik met de HD DVD addon (nu ook voor 'n prikkie te krijgen)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satellite Europe
Ik inmiddels 'n 2e Xbox 360 erbij gekocht, want ze zijn nu zo goedkoop geworden dat ik 't de moeite waard vond 'n stiller exemplaar te hebben, zeker nu ik 'm gebruik met de HD DVD addon (nu ook voor 'n prikkie te krijgen)

dat is ook inderdaad 1 vd redenen waarom ik zo graag een nieuwe wou , daarom dacht ik koop nu pas een xbox360 alles lekker nieuw , wel omgebouwd dat dan weer wel , maar toch niet een xbox inelkaar knutselen en voor nieuw verkopen, want in 2005 zat er een samsung drive in.

leer er wel mee gamen dat zeker wel , koop gewoon daar niets weer.
kan ik ook mee praten nu dat ik n keer n slechtte evaring heb met een winkel smile ,
iedereen bedankt voor het meedenken smile

kan er nu wel om lachen , kan ik beter doen als me ergeren .
groetn geert met zn dream xbox360

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoera , de winkel weet van service ,kan het omruilen no problemo

 

 

heb de winkel gebeld , en goed nieuws

 

 

 

 

 

das dan weer n leuk verjaardags cadeau tje

 

 

 

bedankt allemaal voor brainstormen

dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...