Ga naar inhoud


[500]Audio button oude remote control DM500


Blackadder

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraag. Weet iemand misschien of er een manier is om die functie te laten werken omdat de audio button niet op de afstandsbediening zit. Er zijn wel proggies waar je de voorkeur kunt instellen voor de audio, maar bij Premiere werkt dat niet omdat die de Engelse audiospoor gewoon als "German" weergeeft.

 

Alvast bedankt,

Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: paardengek
Welke image draai je ?
Ergens in het menu kun je voorkeuren neer zetten qua audiospoor, welke taal de eerste, tweede, derde en vierde keuze is.

Met vriendelijke groet, paardengek


Hallo en bedankt voor je snelle reactie ! Ik gebruik de laatste Pli image. Ik weet dat je daar je voorkeuzen kunt instellen, maar bij Premiere werkt dat niet. Daar staat bij 'Audio' 2 keer German en 1 keer German AC3. Als je dan de 2de German optie neemt dan heb je wel Engels, maar dat werkt dus alleen handmatig en met die oude remote control heb je die optie niet.

Toch vriendelijk bedankt voor het meedenken smile

mvg,
Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WanWizard

Op welke Premiere zender is dat? Ik heb dat nog niet waar kunnen nemen, meestal staat er "Tonoption 2", en die zit bij PLi keurig onder Engels in de taal voorkeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blackadder

Daar staat bij 'Audio' 2 keer German en 1 keer German AC3. Als je dan de 2de German optie neemt dan heb je wel Engels.

Toch vriendelijk bedankt voor het meedenken smile

mvg,
Blackadder


Dat klop inderdaad: Ook op de 7025 zie ik dat. Ik weet dat er een optie om dit aan te passen op een oude remote control. Ik ben vergeten hoe dat weer moet.

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...