Ga naar inhoud


HD Torrents


sretlow

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goede torrent site voor HD materiaal. Ik ken bit-hdtv.com maar helaas is die gesloten en ik ken ook niemand die mij kan introduceren. Als iemand nog suggesties? Het gaat specifiek om HD materiaal.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom kijk je niet gewoon op usenet.

 

-download FTD

-download grabit

-download quickpar

-neem een abonament op een newsserver.

 

en vol gas gaan met die banaan.

 

Xs4all en TweakDSL hebben beide trouwens een goede nieuwsserver wat je een abonament van tussen de 5 en 10 euro uitspaart.

 

Er zijn diverse "howto's" te vinden over usenet. ff googelen.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben zelf oprichter van diverse sites en geen pm aub mijn sites zitten vol,kan je het heel simpel zeggen wrm er weinig of geen hd aangeboden wordt ut wordt niet gedownload wat er dus al aangegeven word neem een payserver

 

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Met nzb file's vind ik het gebruiken van nieuwsgroepen wel erg simpel gemaakt. Als je je dan aanmeld bij een nzb site kun je er genoeg HD bestanden vinden. alt.binz is wat dat betreft een superhandig programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Waarom kijk je niet gewoon op usenet.

-download FTD
-download grabit
-download quickpar
-neem een abonament op een newsserver.

en vol gas gaan met die banaan.

Xs4all en TweakDSL hebben beide trouwens een goede nieuwsserver wat je een abonament van tussen de 5 en 10 euro uitspaart.

En inderdaad zijn de NZB files een uitkomst. Repareren met QuickPar is niet meer nodig. Met Grabit automatisch uitgepakt, en soms lukt dat niet. Dat zet je er het lichtgewichtje 'AutoUnpack' bij en alles komt in dezelfde map. Maar wel uitgepakt!

Er zijn diverse "howto's" te vinden over usenet. ff googelen.

succes,
Peter.




Ja, zeer goede tip inderdaad. En 'howto's' en de rest kun je allemaal lezen op 'binaries4all.nl'. Een betaalde server (b.v. als je Planet hebt als provider) is geen slechte optie. Alles compleet en meer dan drie maanden oud vaak..

Succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben al sinds jaar en dag een nieuwsgroepen gebruiker en sinds niet al te lange tijd ook voor HD materiaal. Gewoon erin verdiepen, je zal zien, de tijd die dat kost betaald zich ruimschoots terug.

 

Suc6

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook op FTD maar heel veel HD materiaal is speciaal gemaakt voor de PS3. Die moet je eerst weer omzetten. Dus ik ben bekend met nieuwsgroepen en het gaat als een speer. Maar ik zocht meer iets voor specifiek HD.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat op de PS3 speelt speel je ook zo af op je HTPC. Voor de PS3 "bewerkt" HD materiaal past alleen altijd op een standaard DVD-6 of -9.

 

Als je de nodige codepacks download en installeert kan je echt alles wat je vind op de nieuwsgroepen afspelen of omzetten (.TS bestanden bijvoorbeeld).

 

Een grafische kaart met een HDMI uitgang, touwetje naar je plasma of LCD, en veel pret voor weinig geld.

 

Aanrader vind ik trouwens een HTPC op basis van een moederboard met geintegreerde grafische chip. Ik gebruik zelf een mainboard gebaseerd op de 780G chipset van AMD. Speelt perfect alle HD materiaal af en kost niet te veel.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...