Ga naar inhoud


Slechte opstart HUmax 5400


Mac.

Aanbevolen berichten

Ik heb een gepatste humax 5400. Nu zijn sinds begin april alle Duitse kanalen op nonactief. Van af die tijd heb ik het probleem dat als ik de Humax uitzet deze niet meer op de Canal satelite kanalen wil aan springen. Als ikdan de kaart er een paar maal in en uit heb gehaald krig ik weer beeld. Nu dus maar permanent aan laten staan maar heeft iemand een idee???

McVeen

Link naar reactie
Delen op andere sites


nieuwste firmware erin (ToH3.4_HoT11.0_) voor duitse zenders

rest zou nog moeten werken.

Voor opstart "probleem"

menu.

Toh>>oke

Config>>oke

dan zevende regel van boven --start on first channel-- op on

>.

zou het moeten zijn.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mac,

 

Voordat je de aanbeveling krijgt dat je de Elco's moet vervangen in de voeding van jouw Humax graag iets meer informatie over wat je omstreeks begin april gedaan hebt met jouw ontvanger.

 

Nieuwe Firmware, eigen PMC tabel geladen, instellingen gewijzigd, wat voor type CAM gebruik je, wat voor een kaart gebruik je (Seca of Irdeto2) en wat al niet meer zij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde denk ik, sinds enige tijd start ie niet meer op op de RTL zenders (pakt de code niet). Ik heb de cleaner gebruikt, het CD kaartje en de Aston Cam gereinigd en dit alles is al sinds de laatste paar TOH versies, kortom geen aanwijsbare oorzaak en vreemd genoeg is dit alleen zo op de RTL zenders. De oplossing hier gegeven is inderdaad een goede workaround (laten starten op Ned1 maar niet handig voor mij wanneer ik mijn HDD recorder automatisch laat opnemen van een RTL zender. Ben zeer benieuwd of meer mensen dit hebben en of er een oplossing voor is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MAC @EMB.

Wat betrft de RTL 4,5,7,8 zenders:

Laat me raden,jullie hebben beide een aston module v.1.05.

Heb het hier even getest met een Dragon,een magic en een Matrix

Bij deze drie is er beeld,echter met de aston v1.05 blijft het donker.

zit dus in de module.

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je hem nu eens zonder fun kaart erin terug aanzet start hij dan ook niet op die zenders rtl4...ezv

ps misshiens alleen op CARD zetten

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik heb een Aston 1.05 en had al een donkerbruin vermoeden dat CD iets uitgehaald heeft waar de cam niet mee om kan gaan, en voor zover ik weet heeft deze cam ook niet de optie om er nieuwe firmware op te zetten, dus vrees dat de Aston 1.05 bezitters er mee moeten leren leven helaas (als het hier maar bij blijft dan ...

De suggesties aangedragen hierboven werken helaas ook niet, had ik al eerder geprobeerd zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...