Ga naar inhoud


Internet via satelliet betaalbaar? up en downlink!


Gast draadloos

Aanbevolen berichten


Citaat:
Vroeger was de zwakste schakel de telefoon lijn, maar nu gaat de up/down link via de Astra1.

 

Even voor de duidelijkheid het is de Astra 1E op 23.5 oost.

Verder lijkt het me in een dichtbekabeld land dat er niet echt een grote markt voor is,met Wifi kun je ook een eind komen.

Maar goed leuk dat het er is en betaalbaar. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

draait in duitsland al langer, heb op drdish eens een test gezien. Kosten 256/64 voor €19,95, 512/96 €29,95 & 1024/128 voor €39,95

Iets duurder dan Kabel/ADSL maar als je niet anders kunt een perfecte uitkomst.

 

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in Duitsland en andere landen die bereikt kunnen worden met de Astra1E een mooie oplossing als je echt in de rimboe woont.

 

Maar over de Duitse Astratoconnect Filiago is al een paar keer hier bericht in diverse topics hier en ook hier. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden hier een paar maanden geleden een Belg die in Frankrijk woonde, en zijn satellietinternet NIET draaiende kreeg (omdat 'ie technisch Frans niet machtig was). Was volgens mij ook Filiago.

 

***

Volgens mij is het alleen maar leuk als zo'n sat-bedrijf ook een proxyserver inzet, zodat iedereen ook de data die anderen downloaden kan ontvangen, anders is het een magere verbinding. Als één iemand een linux-iso of journaal-uitzending of youtube-filmpje reserveert kunnen alle andere 100.000 abonnée's dat meepikken, zonder hun surfsnelheid aan te tasten. Helaas willen providers dat niet.

Europeonline had zoiets, maar dat bestaat niet meer dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Auggie
We hadden hier een paar maanden geleden een Belg die in Frankrijk woonde, en zijn satellietinternet NIET draaiende kreeg (omdat 'ie technisch Frans niet machtig was). Was volgens mij ook Filiago.


Nee dat was geen Filiago dat was France Telecom en het ging om dit topic.
Hij dacht dat het modem niet goed was maar ineens houd het topic op en weten we de afloop niet. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...