Max Power Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Hallo, Ik heb een DM7025 met een ronaldd image erop. Nu heb ik al een tijdje een vreemd probleem waarvoor ik de oplossing maar niet gevonden krijg. Namelijk de tijdweergave staat 5 minuten verkeerd. als ik op teletekst o.i.d. kijk daar staat de klok wel goed. Heeft iemand een idee hoe/waar ik dit goed kan zetten ? ik krijg het helaas niet gevonden en het is zoals je begrijpt wel bijzonder irritant. Max Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
rai Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 In principe moet de klok automatisch de tijd aangeven die de zender meestuurd. B.v. HD5 van EURO1080 heeft ons een hele tijd laten geloven dat het iedere dag 25 december was. Als je er langs zapt, dan stond je tijd en datum weer verkeerd. Weer terug op b.v. RTL4 en de binnen 1 minuut was de tijd weer OK. Ik heb dit probleem ook ooit gehad maar dan op en 7000. Ik heb tijd de 220 stekker eruit getrokken, de box 1 uur zonder stroom gelaten en weer aangezet. Daarna was hij wel weer op tijd te krijgen.
Max Power Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Geplaatst: 30 april 2008 Hoi Rai, Dat automatische dacht ik dus ook. Had em al een hele tijd op Ned1 of BVN laten staan. Maar zal eens proberen om de stroom er een tijdje af te halen. Max Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
Davev Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 heb wel geen ronaldd draaien maar kan je daarbij niet naar menu> instellingen > systeem instellingen > tijd correctie ? Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Max Power Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Geplaatst: 30 april 2008 Wel naar tijdzone, maar een echte tijdcorrectie heb ik niet kunnen vinden. Overigens ook niet bij andere door mij geprobeerde image's Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen