Ga naar inhoud


Humax 5400 - TVV ineens dood


Armageddon

Aanbevolen berichten

Al jaren kijk ik met plezier naar TVV, maar nu is het beeld op zwart. Het blijkt dat ik geen update meer gekregen heb, de datum staat nog op 30-04-2008, en dat is het inmiddels geweest.

 

Weet iemand waarom ik de update pulse gemist heb?

Ligt het misschien aan de combinatie van 5400 en Xcam Premium Orion 2.039 p die ik gebruik? Of heeft de transponderwissel ermee te maken?

 

Dreambox 7020HD + OpenPli 3.0

Humax 5400 + loader 1.37 + ToH3.4_HoT11.1

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn Xcam heeft inderdaad de update puls gemist. Maar waarom?

 

Het vreemde is, mijn Xcam wilde destijds de activatie pulse ook niet slikken. Ik heb hiervoor toen een andere ontvanger gebruikt. De maandelijkse update puls accepteert de Xcam wel - tot een maand geleden.

 

Ik kan dus ook niet een her-activatie uitvoeren op mijn Humax + Xcam. Ga deze week wel weer een andere ontvanger opzoeken. En upgraden naar HoT 11.1.

 

Maar wat zal er de volgende maand gebeuren? crazy

Iemand anders die dit ook al een meegemaakt heeft?

 

 

Dreambox 7020HD + OpenPli 3.0

Humax 5400 + loader 1.37 + ToH3.4_HoT11.1

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

ik heb tijdens mijn verlof hetzelfde probleem gehad. De update puls komt niet meer door de xcam sinds eind mei (firm :1.510). Opnieuw activeren van de kaart met de xcam gaat niet(heeft trouwens nooit gewerkt). Ik kan nergens nieuwe soft vinden voor de xcam die met de nieuwe situatie van TVV overweg kan. Hoe heb jij dit opgelost Armageddon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar een kennis gegaan met een C+ ontvanger, daar de kaart ingedaan, en via internet gevraagd om een her-activatie. 10 minuten wachten: beeld! smile

 

Sindsdien krijg ik ook weer de maandelijkse update pulse binnen. Dus geen problemen meer.

 

Ik wijt de oorzaak mijn probleem aan de transponder wissel van TVV in het voorjaar. Ik heb die pas doorgevoerd toen ik geen beeld meer had......

 

Dreambox 7020HD + OpenPli 3.0

Humax 5400 + loader 1.37 + ToH3.4_HoT11.1

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eveneens naar een kennis gegaan om terug te activeren. Ik had de transponderwissel wel op voorhand aangepast, daar zit dus het probleem ook niet. Kan misschien iets te maken hebben met de invoering van hun nieuwe pakketten toen. Wellicht zullen we het nooit weten. Ik had ondertussen ook nog een aston dualcam 1.07, maar ik ben 1 van de velen waar die spontaan terug naar versie 1.03 gegaan is. Het lukt voorlopig niet om de goede soft erin te flashen, ik ken nl niemand met een topfield in mijn buurt. Ten einde raad heb ik tenslotte een originele tvv module gekocht. Ik hoop hiermee eidelijk van alle problemen verlost te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...