VenimK Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 is hier niet goed, gelukt met updaten he. Na het ophalen kreeg 'k een Blue Screen, DB, reboot, en blijft hangen. Beter van begin af beginnen zekers, maar hoe ???? Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1
Littlesat Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 @VenimK Zie de release notes eerder in het topic... maar nogmaals hier herhaald... Warnings: - Online software update will almost certainly fail on your dm7025 (not enough free storage) We advise you to flash the new nfi, instead of attempting to update. - It`s prefered do a clean install only! - Because of the new initial setup wizard, your settinglist will be cleared when you update to the latest version. Simply restoring an old backup will not work, because that triggers the wizard to restore to the default again. (if you want to restore an old backup manually, add 'config.misc.defaultchosen=false' to /etc/enigma2/settings to avoid the settinglist to be cleared) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rongogo Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: VenimK is hier niet goed, gelukt met updaten he. Na het ophalen kreeg 'k een Blue Screen, DB, reboot, en blijft hangen. Beter van begin af beginnen zekers, maar hoe ???? 1. Box uitschakelen 2. box inschakelen, en linker bovenste knopje op de box ingedrukt houden. 3. dan zie je een ip adres naar een paar seconden, en blijft dar staan. 4. type dat ip adres in een webbrowser op je pc, ie of FF. 5. dan download de laatste zip, en pak die uit. 6. Blader dan met de link fimware flasshen in de webbrowser, naar het *.nfi bestand, wat je zojuist hebt uit gepakt, en klik op flash. 7. wach even tot ie op 100 % staat, en zet dan je box uit en dan weer aan zonder iet ingedrukt te houden, dan zou hij helemaal door moeten starten. 8. Als ie op het laatste geen indicatie streep meer geeft op je lcd/oled, en je hebt geen beeld/wizzard, dan druk even op de av knop van je tv ab. RGG
John van Dreumel Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: VenimK is hier niet goed, gelukt met updaten he. Na het ophalen kreeg 'k een Blue Screen, DB, reboot, en blijft hangen. Beter van begin af beginnen zekers, maar hoe ???? Kijk hier eens even rond, dan weet je gelijk hoe de 7025+ te flashen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
boekkie Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Bedankt PLi en het hele team,draait weer uitstekend op de DM 7025S groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Fleetwood Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: rongogo Origineel bericht van: VenimK is hier niet goed, gelukt met updaten he. Na het ophalen kreeg 'k een Blue Screen, DB, reboot, en blijft hangen. Beter van begin af beginnen zekers, maar hoe ???? 1. Box uitschakelen2. box inschakelen, en linker bovenste knopje op de box ingedrukt houden. 3. dan zie je een ip adres naar een paar seconden, en blijft dar staan. 4. type dat ip adres in een webbrowser op je pc, ie of FF. 5. dan download de laatste zip, en pak die uit. 6. Blader dan met de link fimware flasshen in de webbrowser, naar het *.nfi bestand, wat je zojuist hebt uit gepakt, en klik op flash. 7. wach even tot ie op 100 % staat, en zet dan je box uit en dan weer aan zonder iet ingedrukt te houden, dan zou hij helemaal door moeten starten. 8. Als ie op het laatste geen indicatie streep meer geeft op je lcd/oled, en je hebt geen beeld/wizzard, dan druk even op de av knop van je tv ab. RGG onderste knopje rongogo- (2.) Schalten Sie die Dreambox ein, entweder über den Schalter hinten am Gehäuse, oder wenn Sie sich im Deep-Standby Modus befinden, durch drücken der Power Taste an der Frontblende. Halten Sie die untere Tste gedrückt. Groetzels Fleetwood.....
youngblood Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 voor te flash e het bovenste knopje vast houden tot je ip in beeld krijgt DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e
Harley Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: youngblood voor te flash e het bovenste knopje vast houden tot je ip in beeld krijgt Dan heb ik steeds mazzel met het onderste knoppie VU+ Duo2 - PrismCube
BushWhacker Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Mooie image. Lekker snel. En ziet er mooi uit. Ook de DVDplayer werkt, op een paar puntjes na. - AC3 (DolbyDigital) geeft hij niet door, maar downmixed naar stereo. - Als er meerdere ondertitelingen zijn, geeft ie alleen de eerste weer. Heeft hier iemand een oplossing voor? Lijkt me ideaal om de meeste gekeken DVDtjes naar de HDD te zetten. Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Gast pieterg Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: BushWhacker - AC3 (DolbyDigital) geeft hij niet door, maar downmixed naar stereo. Dat doet liba52, momenteel nog hardcoded. Deze wordt automatisch mee-geinstalleerd, als RRECOMMEND, maar is dus niet keihard benodigd. Als je deze de-installeert (ipkg remove liba52-0) zal hij hem waarschijnlijk op de opto out doorgeven.
boekkie Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: Harley4 Origineel bericht van: youngblood voor te flash e het bovenste knopje vast houden tot je ip in beeld krijgt Dan heb ik steeds mazzel met het onderste knoppie Ik ook, :D groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
MR_B Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Helaas lukt het nog steeds niet om een bouquet met pincode te blokkeren. wel losse zenders.......... Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
gilera1009 Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 ik heb nu voor het eerst de image Pli op mijn Dreambox 7025 staan en ik moet zeggen het beval me goed ga zo door. Bedankt PLi en het hele team, GR. Gilera1009 dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
hemertje Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Geplaatst: 14 mei 2008 Origineel bericht van: MR_B Helaas lukt het nog steeds niet om een bouquet met pincode te blokkeren. wel losse zenders.......... dat is ook niet aangekondigd dat dat gebeurd zou zijn door ons we gaan er vanuit dat dit o.a. door DMM gefixed zal worden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen