Ga naar inhoud

[aankondiging] PLi Iolite May 2008 DM7025 + DM800 Enigma2 images

Aanbevolen berichten

Gast pieterg
Geplaatst:
Origineel bericht van: FNONAMUS

Nog een vraag/issue: als ik opgenomen programma's kijk komt die pic (spinner) soms op.
Ik snap die logica ervan niet, opnames zijn niet gecodeerd, waardoor komt dit dan en vooral hoe kom ik er af, behalve door de streepjes-pics van Happy2000 te gaan gebruiken (symptoom bestrijding smile )

Dan heeft je box het blijkbaar iets te druk.
Als je echt geen spinner wilt zien kan je hem overigens uitzetten in de expert settings.

• Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

niemand die hier antwoord op heeft

met de 7000 vind ik alles op de astra 1 en met de 800 maar maar 590 zenders

moet er nog iets ingestelt worden?

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

THX, ik vroeg me eigenlijk af wattie aan het doen was smile

Ik heb een crash gehad: had bij settings de alt radio modus uitgezet, toen naar radio => crash (bijlage)

Hoe kom ik in de config van de mount manager?

Ik denk dat ik nu wel tig uitlegs heb gelezen, bij de een staat het onder settings, bij de ander via webinterface, maar dan zie ik alleen maar de reguliere web interfase, met EPG en dergelijke, geen config optie.

enigma2_crash_1211110116.log.zip

Todays dummy is tomorrows expert!
Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Hoe kom ik in de config van de mount manager?

Die moet je in het PLi image downloaden.

Daarna staat hij bij instellingen onder netwerk.

Gast pieterg
Geplaatst:
THX, ik vroeg me eigenlijk af wattie aan het doen was smile

Misschien heb je in zo'n geval nog een browser scherm openstaan op het webinterface?

Citaat:

Ik heb een crash gehad: had bij settings de alt radio modus uitgezet, toen naar radio => crash (bijlage)

Volgens je signature gebruik je de blackbox skin, maar de blackbox skin heeft wel degelijk een BlinkingPoint widget in RadioInfoBar.
Of gebruikte je een andere skin? (wel handig om dat als info bij een crashlog te hebben, veel van de BSOD's zijn fouten in een bepaalde skin)
Geplaatst:

deze Pli versie voor de 7025+ kan mij nog niet echt bekoren.

Regelmatig vastlopers.

Het is dan ook de eerste versie die gemaakt is en ik denk zeker dat men op de goede weg is.

Op mijn andere boxen heb ik Pli draaien en deze draaien wel perfect.

Voorlopig terug naar de LT image

Hoop morgen mijn 800 te krijgen en hier ga ik Pli zekers weer op testen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Zou je wat meer info willln geven over die vaslopers die jij hebt, hoe, en waar ?

Ik draai zelf ook pli de enigste vastlopers als ik er een krijg komen meestal door het gebruik van sommige skins.

RGG

Geplaatst:

met name bij het zappen en meeste problemen van de ene sat naar de ander.

het vreemde is dat ik aan tuner a astra/hotbird heb hangen en aan b een moter dit werkt bij pli niet bij lt bijvoorbeeld wel Ik bedoel dus dat het niet aan mijn sat config ligt. Ik heb die drivers uit deze topic ook nog geprobeerd maar dit gaf weinig soelaas.

Ik heb overigens een clean install gedaan.

ik kan eens kijen of de screendump er nog opstaat.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Problemen:

Opgenomen bestanden via de NAS. Opnemen gaat prima, daarna de knop video drukken en bestand selecteren. Dreambox blijft zoeken en loopt vast, is alleen nog te resetten door de stroom er af te nemen.

Weergeven DVD's op de NAS. Via DVD speler worden de directory's gevonden en alleen het geluid afgespeeld.

Heeft nog iemand deze problemen?

Gast pieterg
Geplaatst:
Pieterg, ik draai e.e.a. conform mijn signature.

Dus black box skin.

Vreemd, dan klopt de crashlog niet met jouw situatie.
Geplaatst:
Origineel bericht van: pieterg

Nog een vraag/issue: als ik opgenomen programma's kijk komt die pic (spinner) soms op.
Ik snap die logica ervan niet, opnames zijn niet gecodeerd, waardoor komt dit dan en vooral hoe kom ik er af, behalve door de streepjes-pics van Happy2000 te gaan gebruiken (symptoom bestrijding smile )

Dan heeft je box het blijkbaar iets te druk.
Als je echt geen spinner wilt zien kan je hem overigens uitzetten in de expert settings.

He, dit herken ik ook. Sinds ik de nieuwste pli iolite op mijn 7025+ heb gezet, krijg ik ook spinner af en toe tijdens het afspelen. Dit is echt heel kort, een halve seconde hoogstens. Toch had ik dat eerder niet met oudere versies van pli. Aan de harddisk is niets veranderd, dus het lijkt me geen performance issue.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

• 4 weken later...
Geplaatst:

als ik een opgenomen programma op (interne) HDD wil afspelen blijft het akelig zwart (en geen geluid).

pas na een reboot werkt het wel, totdat de schijf idle gaat (wanneer je TV zit te kijken ofzo).

lijkt wel of de schijf niet opkomt.

nog niet met ander image getest, daar is ie nog te nieuw voor (nog geen tijd voor gehad met al die katers smile )

bekend of uniek ? smile

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen