Ga naar inhoud


Triax Multiblock op een niet Triax schotel?


ircom

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: gallia
Weet je wat ik soms niet snap.....
en niet alleen in deze posting
soms wordt er een vermogen uitgegeven aan lnb's en alles wat er verder achter komt. er worden weet ik wat voor kunstgrepen uitgehaald om iets te ontvangen ......astra 1 . 2 , 3 de hotbird .
verder niets bijzonders
het goedkoopste en toch eigenlijk het meest essentiele mag nooit wat kosten

als je nou het een en ander orientaals wilt ...... oke

maar voor dit soort opstellingen ,

dat plaatje blik kost vaak niet meer dan ,pak'm beet 4 tientjes

vraag je eens af of je al dat geklooi wel wilt voor de stabdaard meuk.

dit is mijn gedachten gang , doe wat je wilt



Schijnbaar hebben veel mensen niets te doen dan hier off-topic reacties te schrijven. Ik zou zeggen ga lekker op een terras zitten met dit weer en pak een biertje.

Ik vraag hier aan mede hobbyisten netjes naar een oplossing voor mijn situatie en krijg daar weer een berg off-topic antwoorden op.

Waarom maken mensen zich druk over het opnieuw africhten van de schotel. Dit is niets nieuws voor mij, heb ik ook nooit beweerd.

Mijn enige simpele vraag was of de Triax MB op deze schotel zou passen. Als ik mijn huidige offset schotel vervang door bijv. een Triax dan moet ik het ook opnieuw africhten, dus niks nieuws.

Alle andere 'universele' multiblocks zijn in mijn ogen niet stevig genoeg, vandaar dat ik benieuwd was of deze Triax MB erop zou passen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


ircom,

 

Begrijp me niet verkeerd , als je sleutelen wil is dat prima.

 

Maar de ervaring leert dat het een en ander niet lekker past , bijna niet af te stellen , veel ergernis opleverd enz. enz.

 

is het dat allemaal wel waard ?

 

Ik sleutel ook graag met die dingen en mijn reactie is niet als oftopic antwoord gegeven , maar meer als advies.

 

Je zult de eerste en de laatste niet zijn die op den duur gillend gek wordt omdat dan het ene niet wil en dan het andere niet , en uiteindelijk is de handel gesloopt door het pas maken en moet alsnog de hele handel vernieuwd worden .

 

bovendien stel je de vraag : Triax Multiblock op een niet Triax schotel?

je vraagt hierop dus een antwoord of een mening en die heb ik gegeven .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...