Ga naar inhoud


Keuze te veel!!!...


Gast

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,<P>ik ben maar en newbee maar ik hoop dat hier wat hulp kan vinden?...<BR>Ik bezit een Nokia 9600S en een Viaccess cam en wou graag starten met aanmaken van dito smartcards. De keuze is echter te ruim voor mij; wat kopen, welk type kaart (Goldwafer, Atmel, Piccard, Jupiter,...)? Ik hoor al die namen vernoemen doch weet er absoluut niet het verschil van.<BR>Kan iemand me soms wat uitleg geven, of een site aanduiden waar die te vinden is, tesamen met raad over de aanschaf ervan, alsook van de best overeenkomende programmer.<BR>Sorry, deze vraag is waarschijnlijk al wel vele malen gesteld (en vele malen beantwoord), maar ik vind daar niets van terug...<BR>Alvast hartelijk bedank voor elke goeie tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites


mijn persoonlijke mening bestemd voor newbies is de volgende.<BR>Koop gewoon een goldprogger en een goldcard.<BR>Dit is makkelijk te gebruiken en je hoeft daarvoor geen techneut te zijn.<BR>Je hebt maar 1 programmer nodig,je hoeft dus niet te wisselen van programmers om de pic en de eeprom te proggen.<BR>Enige nadeel : programmer werkt enkel met de software die ervoor bestemd is nl.goldprog140.Je kan uw programmer niet gebruiken als interface,veel software werkt dus niet met deze programmer.<BR>Besluit;als het enkel is om uw kaartjes alle maanden te proggen met de laatste key's zonder problemen dan is de goldprogger een goede keuze.<BR>Groeten,Jacko rolleyes.gif" border="0<p>[ 20-02-2001: Message edited by: jacko ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

smile.gif" border="0 OK, fijn... maar ik heb al veel rondgeneusd op (meestal) duitse sites en daar wordt enkel maar gesproken over Moby Dick en MasterCRD programmers? (Misschien zijn deze apparaatjes wel wat te gesofistikeerd voor een beginner, maar als ik hier verderop in de Board lees dat sommige van jullie tot 4 verschillende progs hebben/of ze alle vervangen door 1 multiprogrammer, dan denk ik dat het misschien toch nog zomaar geen geld weggegooid is ineens een performant toestelletje te kopen?...).<BR>Wat denk jij ervan na al je ervaring? - is daar iets mee aan te vangen?<BR>Tot besluit nog een laatste (voorlopig, hoop ik) vraagje; ik heb er geen flauw idee van waar ik zulk materiaal (cards en programmers)zou kunnen vinden/bestellen hier in B...., of beter dan maar uit NL of D laten komen?...<BR>Bedank voor je hulp!<P>yves
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...