Ga naar inhoud


[TF5050] Wie heeft er een topfield 5050


Gast deheugden

Aanbevolen berichten

Gast deheugden

zijn er mensen met een tf5050 hier?heb er zelf een maar kan er niet goed mee om gaan.probleem is met name hoe kan ik met mijn canal digitaal kaart de zenders vinden waar ik voor betaal.

 

gratz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb zelf niet deze versie, maar in dit forum zijn we vast in staat om te helpen.

 

Belangrijk is te weten:

- heb je eerder wel ontvangst gehad van de Nederlandse zenders?

- welke zenders (op welke satelliet) ontvang je momenteel wel ?

- wat geeft de geldigheidsdatum van je kaart aan ?

 

Dit laatste kun je zien via menu, common interface, kies het slot waar je module inzit, telkens bovenste keuze nemen... zie je dan iets van Canaal digitaal ? En welke datum ?

 

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast deheugden

het probleem met een niet standaard canaal digitaal receiver is als eerste dat de handleiding niet geschikt is om de betaalzenders te ontvangen.nu heb ik via de default scan de juiste zenders wel gekregen,maar wanneer er weer nieuwe bij komen,dan loop ik een beetje vast.

mbt de gegevens: hier komen ze:

de CI is voor canaal digitaal(30/06/2008) dus dat is ok.

ik ontvang de gewone nederlandse zenders(rtl,sbs,net5) maar bijv. boomerang is nergens te vinden.bij installation en service search kun je kiezen tussen bijv. fta + cas of ze individueel en network search off en on. ik ben er niet achter wanneer ik nu welke moet gebruiken.ik ben namelijk van plan om de dubbele lnb voor 23.5 te plaatsen,vandaar mijn verzoek.thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...