Ga naar inhoud


[DM8000] - Specs gezocht


dolphs

Aanbevolen berichten

Mede hobbyisten, volgens enkele sites kan ik achterhalen dat eind Q3-2008 de DM8000 HD haar intrede zal doen. Laten we dat even opzij schuiven en naar de specs kijken...

Wat ik niet heb kunnen terugvinden is wat voor soort hard disk erin gaat: is dit net als bij de DM600/800 een stille 2,5" S-ATA of wordt het een 3,5"? Verder kan er zonder meer elke Blue-Ray slimline DVD speler in en heel belangrijk gaat dit via de AB (play/pause/stop/etc) of via een blue panel achtig menu? Tot slot welke WiFi kaarten zijn geschikt? Gaat dat intern zoals bij de DM7020 bijvoorbeeld of moet het via USB? Ik weet dat o.a. RALink goede support heeft voor linux. Wellicht weet iemand een link waar deze informatie zwart/wit staat, of is het nog te vroeg voor deze vragen en weten ze het in Lünen nog niet helemaal wat het gaat worden?

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


So, gisteren doken de eerste 2 (Twee !) 800's op op Sat4All, en jij begint over uitgebreide specificaties van de 8000. Enigszins optimistisch moet ik je wel noemen. :D

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RS2000 - Bedankt voor het pdf-je echter ik zie alweer verschillende info smile. Op de site van de importeur lees ik " 300Mhz MIPS CPU, 2 x DVB-S2 (uitbreidbaar tot 4 tuners), HDTV, PVR ready (2 x SATA), DVD/Blu-Ray slimline ready, WiFi ready, grafisch OLED display, 10/100Mbit netwerk, 3 x USB 2.0, multi-cardreader, DVI + Component. Augustus 2008 leverbaar... "

 

In de PDF, van Dream, lees ik dan bijvoorbeeld weer een 400Mhz CPU... WLAN is interessant, dat zou met een pcmcia insteekslotje en wlan (+ antenne) moeten lopen. Helaas niets over werking blue ray player (nog) maar hoe zit het met de hdd, is dat echt 3.5" S-ATA, zou ik toch beetje raar vinden aangezien ze wat meer herrie maken en wie wil er nou niet een zo stil mogelijk STB? smile

 

 

@prutsie - tja ik zei al Q3 in 2008 en niet augustus, zo is er minimaal nog een maandje extra aan te plakken: ben gewoon benieuwd naar precies die dingen die niet op een DM800 zitten...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...