Ga naar inhoud


Fusie tussen Vlaanderen en Nederland ?


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Laat de landen maar lekker hun eigen gang gaan. Hun eigen politieke rommeltje, hun eigen hersenspinsels over de rest van de wereld etc. Waarom samenvoegen? Europa hebben we toch al of gaan we het wiel opnieuw uitvinden (of het zwarte garen). Ook mag Drenthe wat mij betreft behouden blijven en hoeft het niet geheel geasfalteerd te worden, ondanks het feit dat ik tot tweemaal toe aldaar met mijn motorfiets in een veenplag ben blijven hangen smile

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Andere mogelijkheid is: scheur zeeland, noord-brabant en limburg van Nederland af en voeg deze samen met vlaanderen en creeer zo een nieuw Belgie.


Dat zou dan betekenen dat ik straks in Vlaanderen woon? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

De scheiding van de lage landen is al veel te lang geleden gebeurd om nu maar even terug samen te gaan. Een fusie zie ik niet zitten, maar als Vlaanderen ooit die plek verliest, dan zie ik een betere samenwerking wel zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er inmiddels veranderd sinds 1830?? Toen hadden de

zuidelijke provincies genoeg van Nederland!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Wat is er inmiddels veranderd sinds 1830?? Toen hadden de
zuidelijke provincies genoeg van Nederland!

Niet helemaal. De vlamingen hadden toen nog niks te zeggen in Vlaanderen en de franstaligen hebben Willem buitengezwierd wegens de vernederlandsing. Het is pas na de tweede wereldoorlog dat de vlaamse beweging mondjesmaat meer macht heeft kunnen veroveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: egypt
Wij als Vlamingen zijn echter wel erg blij met de Walen hoor en wij hebben geen problemen met elkaar . Het zijn enkel de politici die problemen hebben met elkaar.
Gelieve te spreken voor u eigen. Ik, als vlaming, heb veel problemen met walen en hoe rapper Vlaanderen onafhankelijk is, hoe liever.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: egypt
Wij als Vlamingen zijn echter wel erg blij met de Walen hoor en wij hebben geen problemen met elkaar . Het zijn enkel de politici die problemen hebben met elkaar.

IK voor mij als Nederlander zie het toch anders. Als er 1 Waal en 10 Vlamingen bij elkaar zijn welke taal wordt er gesproken?
Wie heeft er profijt van dat Belgie uit elkaar valt?
Wie doet er consessies? Denk hierbij aan Moeskroen, Waterloo, Voeren, B-H-V?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...