Ga naar inhoud


[DM 800] Bugs ?


Gast NDS4Ever

Aanbevolen berichten

En zelfs een pentium D 3.4 met NVidia GeForce loopt bijna op zijn top op HDTV ;-) Wat is je bitrate als je een opname van je box op je pc wilt zetten (met FTP of zo???)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij is gewoon via utp op een 100mb switch aangesloten, dus niet via lan over power of dergelijke.

Kan helaas nog niets ftp-en want mijn esata krijg ik deze week pas binnen. Zal dus eventjes moeten wachten, kom er dan op terug !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd

Volgens mij is dat een probleem in de settings lijst. Dat bijf. de video pid niet juist staat. De video pid is dan geupdate nadat je 1 maal op die zender bent geweest. Als je een volledige scan doet, zou het over moeten zijn.


Nou ik het geprobeerd, nieuwe xml erin, een reboot gegeven, tijdens de scan van de 1e sat slaat ie alweer vast.
Ik denk dat ie teveel last heeft van het feit dat ik hem dus al een keer had laten scannen op HD content met de verkeerde xml.
En ESP HD stond er ook op een FEC van 3/4 in, en handmatig scannen op 2/3 van vond ie ze wel.
Maar hij past die uit de lijst niet aan, dus was ook geen succes.

Toen had ik het zo aan de kloten dat ik helemaal opnieuw begonnen ben, current van zondag erin, een goede xml vervangen en ná de herstart een multisat scan aan het doen. Hij is nog bezig, verdorie wat duurt dat lang zeg.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met vlc kijkt kun je de loop filter uitzetten voor betere performance.

 

Van het vlc forum:

Citaat:

The loop filter is located in: Preferences > Input / Codecs > Other codecs > FFmpeg. Click the “Advanced option” box at the bottom right corner of the preferences menu and change the “Skip the loop filter for H.264 decoding” settings to all.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie (degene die een dm800 hebben) dat ie ook zo warm wordt.

Hij stond vanaf gisteravond tot vanmorgen in standby en was toch behoorlijk warm.

Vooral bij het gedeelte waar de tuner zit.

Kan dit misschien een driver-issue zijn?

DM7000S/DM500S - Multytenne Twin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vinden jullie (degene die een dm800 hebben) dat ie ook zo warm wordt.

Wordt inderdaad flink warm, maar voel de onderkant maar eens alsje de bovenkant al warm vindt.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox stond, geloof ik, bekend om z'n lage verbuik in standby.

Bij veel warmte ontwikkeling heb ik toch het idee dat ie veel verbuikt.

Ik vind het niet normaal dat een box zo warm wordt in standby.

Op de techn.specs pagina bij dream MM vond ik geen gegevens over het verbruik. Kan iemand deze geven/meten?

Zou het ergens anders aan kunnen liggen?

DM7000S/DM500S - Multytenne Twin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:
Vinden jullie (degene die een dm800 hebben) dat ie ook zo warm wordt.

Wordt inderdaad flink warm, maar voel de onderkant maar eens alsje de bovenkant al warm vindt.



Hoeveel bedraagt de temperatuur aan de onderkant?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, heb even geen thermometer, maar als ik hem tussen beide handen vast heb dan is hij nog steeds vast te houden.

(ook terwijl hij al een paar uur aan staat, dus uit standby)

De temperatuur is ongeveer gelijk aan de esata disk die ik er naaast heb liggen.

Het zal dus toch wel een acceptabele temp zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoeveel bedraagt de temperatuur aan de onderkant?

Ook ik heb geen thermometer bij de hand.

Ik vind ook dat de onderzijde naar mijn oordeel nog steeds met de handen aan te pakken, dus je verbrand niet je handen.

Het verschil tussen de temperaturen tussen bovenzijde en onderzijde vind ik wel met voelbaar verschil.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doorbootende box?

 

Kan een slechte tuner zijn. Zie ook topic van thedopeman.

Het is mogelijk dat de tuner niet kapot is maar dat ie niet goed gemonteerd zit. Even loshalen en weer vastzetten om er achter te komen.

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
Doorbootende box?

Kan een slechte tuner zijn. Zie ook topic van thedopeman.
Het is mogelijk dat de tuner niet kapot is maar dat ie niet goed gemonteerd zit. Even loshalen en weer vastzetten om er achter te komen.


heb ik ook gedaan losmaken maar nee hoor boot niet door

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...