Ga naar inhoud


JVC LT-32S60B LCD TV wil niet aan ?


Gast Derk-Jan

Aanbevolen berichten

Gast Derk-Jan

Ik heb 1,5 jaar een lcd-tv van JVC, de LT-32S60B, een 82 cm TV...was erg in mijn nopjes, mooi beeld en zo, tot vanavond....terwijl ik via de dreambox naar TV Gusto kijk om leuke kook-ideeën op te doen, gaat plotseling de TV uit...onderaan knippert alleen maar het blauwe ledje wat normaal gewoon continue brandt wanneer de TV aanstaat....ik heb al een uurtje de spanning er af gehad, maar geen resultaat: wanneer ik hem nu aan wil doen, hoor je keurig de "klik" wanneer hij inschakelt, het blauwe ledje gaat branden, maar na een seconde of 5-6 hoor je weer een klik, alsof de TV uitgaat en het blauwe ledje knippert....wat is hier aan de hand ? Zal wel een dure reparatie worden vrees is ?

 

Is er een techneut die hier verstand van heeft en mij meer kan vertellen ? Alvast bedankt voor het mee denken...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Derk-Jan

Wat de garantie betreft: je hebt helemaal gelijk. Mijn probleem: ben de bon kwijt geraakt, w.s. door diverse verbouwingen die we thuis gehad hebben...gewoon stom en slordig ! Maar goed, heb hem een uurtje geleden afgegeven bij de tv-boer voor een reparatie, daar gaven ze aan dat het repareren van LCD-tv's op dit moment "wat langer duurt." Worden er zoveel tv's aangeboden of draaien de fabrieken op dit moment volop om te voldoen aan de vraag ?

 

Maar goed, begin volgende week kan ik even bellen, ben benieuwd wat de schade is, en uiteraard wat dit gaat kosten. Hopelijk is hij klaar voor het EK !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Derk-Jan
Wat de garantie betreft: je hebt helemaal gelijk. Mijn probleem: ben de bon kwijt geraakt, w.s. door diverse verbouwingen die we thuis gehad hebben...gewoon stom en slordig !


Als jouw naam op de bon heeft gestaan en misschien afgeleverd door een expeditie dan kun je ter allertijden een kopiebon bij jouw handelaar opvragen,,misschien handig als je de afleverdatum nog weet.
Je hebt echt 2 jaar garantie bij een JVC produkt !!

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...