Ga naar inhoud

[800] 800 dreambox en Sky HD

Aanbevolen berichten

Gast badmuts32
Geplaatst:

Wie heeft ervaring met het kijken naar de Sky HD kanalen op de 800 box? Welke software heb je nodig om Sky HD te kijken?

Geplaatst:

een sky abo + cc-cam :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

ik heb sky uk en een Dreambox 800S morgen als de post het pakje mij wilt meegeven.

probleem,ik heb enkel het SD aanbod,nog geen HD,

als ik weet dat dit geen probleem geeft op de DB800S dan zou ik dit aanvragen dat HD pakket.

nadeel,ik moet een HD box van sky aankopen en m'n andere zien te kunnen verkopen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Gast WanWizard
Geplaatst:

Een SKY HD abonnement is GBP 10 extra per maand, plus eenmalig GBP 60. Je bent niet verplicht een SKY HD box aan te schaffen (hoewel ze dat wel zullen proberen ;))

Geplaatst:

waar kan je een site vinden waar je geen box nodig hebt,

ik heb het via een ierse site gedaan voor de SD zenders.

laat me anders iets weten via PM.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Gast WanWizard
Geplaatst:

Als je zelf een kaart hebt (zoals ik), dan kun je gewoon SKY bellen (ik heb daar een O2 SIM kaart voor, zodat ik met een engels nummer bel).

Staat je kaart op naam van een tussenpersoon, dan moet die voor je bellen.

In beide gevallen zullen ze je een nieuwe box willen aansmeren. Gewoon uitleggen dat je een box hebt, dat je geen telefoonlijn hebt (dat is ouderwets, wat is er mis met GSM?), en dat je toch TV wilt kijken. En dan is het nooit een probleem.

Geplaatst:

Wanwizard ik twijfel toch of dat zo maar gaat. By Sky moet je de kaart immers marry-en met de settopbox. Hiervoor moet je de service desk bellen. En doen die dat ?? Het is onzin die HD kaart te marry-en aan je huidige SD Skybox (met zelfde nummer), die kan immers geen HD. Dus wat als je geen box hebt ???

En ik weet zeker dat sky geen twee kaarten aan een zelfde box will marry-en. (als de oplossing zou zijn alleen een box IDnummer te noemen aan de Skyservice desk.

Je kunt de HD box overigens ook via een_of_andere_veiling_site kopen.... maar het is inderdaad de belabgrijkste hindernis om mijn kaart te upgraden naar HD. Zou ik graag willen, zeker met de 800 onderweg smile

Dreambox 8000, DM 500HD, DM600, AZBOX Premium HD+, Draaibaar 80 net stabHtH, Wavefrontier 90, IRTE 2 meter,

Geplaatst:

ik zou dit ook willen doen,maar als ik geen zekerheid heb is het weer een kost die onnodig is voor die box,want zonder box kan je geen HD pakket krijgen,of het moet al via de illigale manier dat we hier bespreken.

en dan is het nog niet zeker of het lukt.

ik wil het eerst zelf eens weten van iemand die het werkend heeft op een dreambox.

SD is geen probleem,maar HD is een ander verhaal met dreambox.

er gaan veel verhalen rond dat het bij de ene lukt en de ander zegt dan dat het enkel kan met een sky box HD.

Konig FTA20

Gast WanWizard
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satwizard
Wanwizard ik twijfel toch of dat zo maar gaat. By Sky moet je de kaart immers marry-en met de settopbox.

Uiteraard. Maar dat is altijd het geval, dus ging ik er blind van uit dat je een box hebt (of gaat regelen). Een box kopen via SKY is duur, omdat je dan de volle mep moet betalen. In de package kosten zit namelijk de voorwaarde dat de box minimaal 12 maanden aan een telefoonlijn moet hangen, en dat gaat van buiten de UK wat lastig (ze checken caller ID).

Origineel bericht van: Satwizard
Je kunt de HD box overigens ook via een_of_andere_veiling_site kopen.... maar het is inderdaad de belabgrijkste hindernis om mijn kaart te upgraden naar HD. Zou ik graag willen, zeker met de 800 onderweg smile

Precies! wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen