Ga naar inhoud

[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird

Aanbevolen berichten

• Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: marcel9
Mooi stukje huisvlijt smile
ESP HD NL zou een goede toevoeging zijn idd.

Heb ik hier lokaal al toegevoegd.
Er zit overigens een foutje in de lijst. De zender HD 2/5 (Euro 1080) in het HDTV boeket doet het niet, deze vervangen door de andere HD 2/5 welke in de totaallijst staat, deze staat er namelijk dubbel in.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Gast Strandbal
Geplaatst:

kan je de nieuwe update lijst dan weer kunnen sturen ?

ik heb geen Pli maar gemini,

MVG

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: marcel9
Mooi stukje huisvlijt smile
ESP HD NL zou een goede toevoeging zijn idd.

Er zit overigens een foutje in de lijst. De zender HD 2/5 (Euro 1080) in het HDTV boeket doet het niet, deze vervangen door de andere HD 2/5 welke in de totaallijst staat, deze staat er namelijk dubbel in.

de HD zenders van CD en TVV werken hier ook niet,na een nieuwe scan staan ze ook dubbel erin.
en andere zenders op 28.2 in HD werken dan ook niet die normaal moeten werken,krijg op geen enkele een ontvangstsignaal,op de SD zenders wel.
of ligt dat hier bij mij dit probleem ???????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: Strandbal
kan je de nieuwe update lijst dan weer kunnen sturen ?

Jongens, zij we zo lui dat we zelf niet 2 zenders kunnen toevoegen? Kan gewoon met de AB rechtstreeks op je box.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
of ligt dat hier bij mij dit probleem ???????

Deden ze het, vóór je deze lijst ging gebruiken, dan wel?

Member of the PLi team

Geplaatst:

met een andere lijst werkten ze nog,na de uwe te hebben opgeladen werken ze niet meer,na de scan ook niet.

SD zenders werken wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

Zap eens een keer naar een HD zender, en zap eens een keer op en neer.

Member of the PLi team

Geplaatst:

op geen enkele HD zender op 23.5 geen ontvangst meer,zelf na op en neer zappen,heb de settings eens hergeladen in de box,helpt ook niet.

zal eens proberen de afstelling na te kijken van de motor,de nederlandse regionale hebben opeens nu 15.70% DB,was daarvoor rond de 14.50%

update,op de hotbird zijn er ook veel HD zenders die niet werken,HD suise werkt en HBO HD zender ook en polsat sport HD zender.

raar dat er een heleboel niet werken,heb niks veranderd,enkel de settingslijst.

Konig FTA20

Gast Strandbal
Geplaatst:

hoe werkt dat met de dm800 met gemini? kanalen toevoegen etc

Geplaatst:
Origineel bericht van: Strandbal
hoe werkt dat met de dm800 met gemini? kanalen toevoegen etc

Zelfde als met PLi, gebruik de menu-knop eens zodra je de zenderlijst in beeld hebt.

Member of the PLi team

Geplaatst:

nog even een update,heb de vorige lijst er terug opgezet en alle zenders werken weer,met de settings van u (henksat) werken ze niet,raar vind ik,

heb je ze op uw toestel ook getest ?????

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
nog even een update,heb de vorige lijst er terug opgezet en alle zenders werken weer,met de settings van u (henksat) werken ze niet,raar vind ik,
heb je ze op uw toestel ook getest ?????

Hier werken de lijsten wel, dus dat is raar. Waarmee zet je ze terug en gebruik je wel de goede settings?

Member of the PLi team

Geplaatst:

ik gebruik de settings voor de 4 sats en upload ze met openDBedit 3.0.6.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Ik wil er géén gewoonte van maken, maar enkele bovenstaande opmerkingen nog meegenomen, 2 foutjes eruit gehaald. blush

Dus tijd voor een update 17 juni 2008:
ESP HD Dutch toegvoegd in meerdere boeketten, HD 2/5 hersteld, deze had verkeerde TP-info.
Misschien overbodig: De lijst terugzetten met OpenDBedit 3.0.6, met de Enigma-2 settings (Versie3 7025 bij opties, vaak 2 keer klikken), de meeste HD kanalen geven de 1e keer zwart beeld, na alle HD kanalen een keer af te zappen ben je hier van af.

De lijsten zijn slecht/niet compatible met E1 boxen (alle anders dan DM800 DM7025), dit komt door OpenDBedit. Het wachten is op een update van deze software. Dus als iemand deze makers kan bereiken.

EDIT:Straks ook beschikbaar in de PLi downloads. :D

henksat_astra_1.zip

henksat_astra_1_2_3_hb.zip

henksat_astra_1_3.zip

henksat_astra_1_hb.zip

henksat_wavefrontier.zip

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.