Ga naar inhoud


[800] Henksat settings Astra1,2,3 & Hotbird


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 337
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: sretlow
Ja.

Eerlijk gezegd weet ik dan geen oplossing/oorzaak.
Als je de lijst in de box hebt geplaats, reboot dan de box eens, haal hem eens op met OpenDBedit, en zet hem dan weer eens terug.
Help dat?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Gebruik je OpenDBedit 3.0.6 met de instelling op Versie 3 7025?


Waar kan je dat instellen. Ik dacht dat ik dat gedaan had maar ik zie de instelling nu niet meer. Al gezien. Ik krijg wel een foutmelding NA het updaten van de lijst. Ff knippen/plakken:

[35;1mroot@dm800 ~ #[0m
Zenden gebruikers commando: killall -9 enigma2
k
i
llall -9 enigma2

killall: Could not kill pid '26528': No such process
[35;1mroot@dm800 ~ #[0m
Telnet status: Disconnecting.
Telnet status: Disconnected.
Gebrukers commando verstuurd.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sretlow
Ik heb een 800 met een moteck motor. Een hele hoop zenders in de lijst komen op n/a te staan als ik deze lijst installeer. Dit terwijl ie wel goed werkt voor alle zenders op alle satellieten. Dus draaien en dergelijke gaat goed.Is hier een oorzaak/oplossing?


dreamset 2.13 gebruiken alles komt er netjes in wel effe op enigma 2 saven .

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

ik heb een dreambox 7000 en zag dat je iets in moest stellen voor enigma 1,kan iemand mij vertellen waar ik dit in moet stellen ?

ik wil nu de zenderlijst inde box zetten zie ook van alles in het programma voorbij komen maar als ik in de zenderlijst kijk in de box is hij nog de zelfde als voor de zender update.

ik heb de box ook al gereset dat hielp niet.

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterksr
hallo,

ik heb een dreambox 7000 en zag dat je iets in moest stellen voor enigma 1,kan iemand mij vertellen waar ik dit in moet stellen ?


Als je OpenDBedit 3.0.6 gebruikt: Ga naar opties, en kies dan rechtsonder de gewenste instelling.
Satellietontvanger voor de 7000 en alle Enigma-1 modellen, en Versie 3 settings voor de 7025 en de 800.
Maak je gebruik van Dreamboxedit moet je váák 2 keer op de gewenste button klikken alvorens de instelling wijzigt.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 5 juni 2008 !!

 

Enkele nieuwe zenders toegevoegd, o.a. Ned-1 HD, enkele correcties en wensen ingevuld. Multivision kanalen verwijderd, want deze zijn er niet meer.

 

Als HD kanalen géén beeld geven, éénmalig een zap en voila.

Discovery HD geeft nog steeds géén geluid: oorzaak nog onbekend.

 

Lijst terugzetten met OpenDBedit 3.0.6 met Versie 3 settings 7025!!!!!!!

 

Astra 28.2, Astra 23,5, Astra 19.2 & Hotbird

 

henksat_astra_1_2_3_hb.zip

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn 800HD al een weekje, maar had in het begin wel NL1HD, maar nu geen signaal meer. Weet iemand een oplossing, of wat ik verkeerd doe. Heb net de laatste settings van henksat 5-6-2008 erop gezet, maar nog geen beeld

DM800HD / DM500+ / Technisat Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...