Ga naar inhoud


Geen beeld via smartcard met Pli Image en CCcam2.08


Gast Saté

Aanbevolen berichten

Gisteren mijn DM 800 binnen gekregen smile

 

De PLI img voor de DM 800 heb ik geinstalleerd en daarnaast CCcam 2.08 (en NewCS maar dat is toch niet nodig?).

 

Ik krijg wel beeld op BVN maar de zenders die ik met mijn smartcard zou moeten kunnen kijken doen het niet.

 

Wat zie ik over het hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast WanWizard

CCcam kan (nog) niet overweg met de lokale smartcard reader. Voorlopig dus via een andere box over het netwerk, of via een USB reader. NewCS beta schijnt de cardreader wel te snappen, maar laat de CDS kaart koken, dus maar even niet proberen zeg ik dan... wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hemertje en WanWizard bedankt voor de snelle reactie!

 

Heeft een van jullie een idee wanneer dit opgelost is?

 

Via een andere box over het netwerk neem ik aan dat je bijvoorbeeld via een andere dreambox met Gbox bedoeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WanWizard

Of met CCcam, of met NewCS, of met... een cardserver dus. Of een PC met CCcam (met een serial of USB cardreader). Keuze te over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Saté
Hemertje en WanWizard bedankt voor de snelle reactie!

Heeft een van jullie een idee wanneer dit opgelost is?

Via een andere box over het netwerk neem ik aan dat je bijvoorbeeld via een andere dreambox met Gbox bedoeld?


kan gewoon met Cccam

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehmmm... stom genoeg dacht ik ook dat je gewoon een softcam kon downloaden en dat het dan zou werken. Helaas. Wel heb ik op een andere box Gbox als softcam draaien en de 800 zou dan daaraan gekoppeld kunnen worden.

Gbox kun je niet kiezen bij downloads, maar dit kun je natuurlijk handmatig installeren.

Is er ergens informatie te vinden over het handmatig installeren van een softcam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: siemed
ehmmm... stom genoeg dacht ik ook dat je gewoon een softcam kon downloaden en dat het dan zou werken. Helaas. Wel heb ik op een andere box Gbox als softcam draaien en de 800 zou dan daaraan gekoppeld kunnen worden.
Gbox kun je niet kiezen bij downloads, maar dit kun je natuurlijk handmatig installeren.
Is er ergens informatie te vinden over het handmatig installeren van een softcam?


hetzelfde als de met 7025 dus de gbox voor de 7025 handmatig er in zetten draait hier als een tierelier.

ppaap

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt het misschien aan de Gbox versie?

 

Zelf heb ik net Gbox versie 2.1b (werkte op mijn DM 600) handmatig geinstalleerd maar hij doet het ook nog niet (ook niet via mijn smartcard).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ppaap aangeeft moet je de versie voor de 7025 hebben, dacht dat dit 2.24 en 2.25 waren.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ppaap
Origineel bericht van: siemed
ehmmm... stom genoeg dacht ik ook dat je gewoon een softcam kon downloaden en dat het dan zou werken. Helaas. Wel heb ik op een andere box Gbox als softcam draaien en de 800 zou dan daaraan gekoppeld kunnen worden.
Gbox kun je niet kiezen bij downloads, maar dit kun je natuurlijk handmatig installeren.
Is er ergens informatie te vinden over het handmatig installeren van een softcam?


hetzelfde als de met 7025 dus de gbox voor de 7025 handmatig er in zetten draait hier als een tierelier.

ppaap

ppaap


Werkt de interne cardreader met Gbox?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...