rai Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Inderdaad, die PIP heb ik ook niet kunnen vinden. Blauwe toets ingedrukt houden in Gemini leverd mij iets heel anders op. Ook in Pli kreeg ik hem niet.
rai Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 OK, maar die is dan niet te downloaden in de images. Enig idee waar die dan wel te vinden is?
Gast pieterg Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 de 800 ondersteunt geen PiP, hij heeft maar 1 video output (in tegenstelling tot de 7025)
guppje29 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 hij kan wel meerdere zenders tegelijk opnemen uit 1 stream dan zou je van die stream toch ook pip kunnen krijgen op de 7000 werkte dat wel maar wel beperkt DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast pieterg Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: guppje29 hij kan wel meerdere zenders tegelijk opnemen uit 1 stream Klopt, omdat hij 4 demuxen heeft (met totaal 8 slots) kan hij 8 services tegelijk aan. Citaat: dan zou je van die stream toch ook pip kunnen krijgen Nee, dat is niet gerelateerd aan het aantal demuxen. Je hebt twee video devices nodig om twee services tegelijk weer te kunnen geven.
sretlow Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Heeft de 7000 dat dan wel? Want die kan het wel. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
rai Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Ik dacht dat er VBI telext in de DM800 zou zitten? Bij de 7025 heb ik dat namelijk wel ooit werkend gezien. Dus dat je TV zelf de teletext voor je afhandeld. Zijn ze dat nog even vergeten ofzo? Waarom is het niet mogelijk om zowel de SCART als DVI gelijktijdig GOED aan te sturen? Als ik voor SCART kies, dan is WEl de wss optie beschikbaar. Maar dan werkt het niet meer goed richting DVI. Ik heb zowel via DVI als doorgelust een TV aan de DM800 hangen en zou graag alle 2 de opties goed werkend zien. Ook zou ik graag de AC3 downmix naar de TV via DVI gebruiken, maar dan zonder downmix over de glasvezel die naar m'n Dolby versterker gaat. M'n oude Humax 1000 stuurt namelijk WEL m'n TV goed aan als ik de box op Dolby heb staan. Krijg nu een melding op m'n TV met incompatable audio format.
looney2 Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Kom op andere fora`s het volgende tegen. De Dreambox DM800 resp. DM8000 lijkt volgens de opgave van Dream Multimedia niet te beschikken over de licenties voor HDMI en de HDCP kopieerbeveiliging. Hierdoor kan men bijvoorbeeld, ook met een geldig abonnement, niet kijken naar de HDTV uitzendingen van Premiere en de ongecodeerde uitzendingen van de HDTV zender Anixe HD op de Astra 1 satelliet, dit meldt het Duitse blad Sat Und Kabel.// De DVB-S2 standaard bevat de mogelijkheid voor content providers zoals Canal Digitaal om je decoder technisch te verplichten enkel beeld te geven als je televisie/receiver is aangesloten middels een HDCP compatible HDMI poort. Op dit moment is er bij mij geen provider bekend die HDMI+HDCP al verplicht stelt, maar het is absoluut hun intentie om dat op termijn wel te doen. Ik verwacht zelf dat een provider als BSkyB, die in principe een gesloten systeem heeft, al ergens in de komende 2 jaar over gaat. Een provider als Canal Digitaal zal lijkt me nog iets langer wachten vanwege de diversiteit aan cam's, decoders etc. De nieuwe HD dreambox kan geen HDMI+HDCP en is in deze zin dus niet toekomstvast. Ze stoppen met werken zodra providers HDMI+HDCP verplicht stellen. Het goeie nieuws is dan dat het nog wel een paar jaar zal duren voordat dat gebeurt, en wie weet is er tegen die tijd een hack. Wat is hiervan waar en/of in hoeverre heeft dit betrekking op de werking van de box nu of in de toekomst? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
metoo Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Mijn tv heeft een HDCP compatible HDMI poort, dus die mag dat echt weergeven. Mijn sat ontvanger heeft geen hdmi poort dus hoeft ook niet hdcp compatible te zijn ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
looney2 Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: metoo Mijn tv heeft een HDCP compatible HDMI poort, dus die mag dat echt weergeven. Mijn sat ontvanger heeft geen hdmi poort dus hoeft ook niet hdcp compatible te zijn Dan zou jouw ontvanger dus stoppen met werken zodra providers met HDMI+HDCP gaan werken????? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
metoo Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Nee die geeft die flag door aan de tv die heeft hdmi en is hdcp compateble ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
rai Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Dus volgens jouw theorie zou ik dus nu geen beeld hebben op Premiere HD van DUitsland en Anixe HD? Erg vreemd. heb op alle 2 prima beeld met de DM800. Dus?
metoo Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 HoHo, niet mijn theorie ik kijk gewoon. looney2 kwam daar mee ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
arnoldl Geplaatst: 8 juni 2008 Geplaatst: 8 juni 2008 wel als de uitzender daarom vraagt. echter de gebruikte chipset schijnt het wel te ondersteunen. + hardwarematig kan het ook over de dvi poort. = ik voel een hack aankomen
Aanbevolen berichten