Gast SatFreaks Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 vandaag heb ik mijn dm800 binnen ik ben al vanaf 11uur vanochtend bezig maar er zit nog geen leven in ik heb diversen img gebruikt maar ik krijg mijn kaart niet aan de gang ook niet de g-box cam heeft iemand wat tips???? wil het wk in HD kijken zucht....... bedankt!
hemertje Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Origineel bericht van: SatFreaks vandaag heb ik mijn dm800 binnen ik ben al vanaf 11uur vanochtend bezig maar er zit nog geen leven in ik heb diversen img gebruikt maar ik krijg mijn kaart niet aan de gang ook niet de g-box cam heeft iemand wat tips???? wil het wk in HD kijken zucht....... bedankt! kaartje in je ontvanger CCcam 2.09 downloaden vanuit je software update instellen als standaard softcam en kijken maar dit bericht typen duurt al langer DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Ome Merde Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1513736#Post1513736 deze ruimte is te huur
Gast SatFreaks Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 oke bedankt zover heren !!!! gbox werkt helemaal niet op een dm800?? of moet ik een speciale versie hebben enigma2?
hemertje Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Origineel bericht van: SatFreaks oke bedankt zover heren !!!! gbox werkt helemaal niet op een dm800?? of moet ik een speciale versie hebben enigma2? vergeet gbox nou maar, daar wordt al 2 jaar niet meer aan ontwikkeld, en draait daarom ook niet op de 800 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast SatFreaks Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 hmmm dat is jammer dan ben ik al mijn peers kwijt maar goed het is niet anders EK HD is nu ff belangrijker Bedankt!!!
digitaal kijker Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 peren vindt je genoeg in de fruitwinkel hé lol Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
rai Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Op de DM7000 werden de TS files opgedeeld in stukken van 1Gb. Zie nu dat de DM800 gewoon doorgaat. Zie al een file van 9 Gb op de disk staan. Is er ergewns een optie om dit weer net als de DM7000 in stukken van 1Gb te knippen?
sretlow Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Geplaatst: 10 juni 2008 Ik wacht met smart op de nieuwe Gemini of PLi voor de 800. Gemini heeft nu al wel de gewenste EPG weergave in de zenderlijst (zie hiervoor). Voorheen had PLi dit als eerste. Het zou jammer zijn om weer naar Gemini te moeten gaan voor deze optie. Ik hoop dan ook dat het bij de nieuwe PLi ingebouwd wordt. Met de huidige Gemini kan ik echter geen NAS schijf mounten dus maar ff afwachten.... ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
dream-on Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Origineel bericht van: sretlow Ik wacht met smart op de nieuwe Gemini of PLi voor de 800. Gemini heeft nu al wel de gewenste EPG weergave in de zenderlijst (zie hiervoor). Voorheen had PLi dit als eerste. Het zou jammer zijn om weer naar Gemini te moeten gaan voor deze optie. Ik hoop dan ook dat het bij de nieuwe PLi ingebouwd wordt. Met de huidige Gemini kan ik echter geen NAS schijf mounten dus maar ff afwachten.... Ligt dit niet aan je gekozen skin? Bij een glassline skin heb ik epg zowel in gemini als in Pli in de zender lijst. Vu duo2 met pli
Gast SatFreaks Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 ik heb nu CCcam 2.0.9 ge installed op mijn dm800 maar ik kan nergens cccam.cfg vindenweet iemand waar ik deze kan vinden??
mobieltje Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Via de blauwe toets kan je die ook downloaden. Of via deze bijlage: CCcam.cfg.zip
sretlow Geplaatst: 10 juni 2008 Auteur Geplaatst: 10 juni 2008 Origineel bericht van: dream-on Origineel bericht van: sretlow Ik wacht met smart op de nieuwe Gemini of PLi voor de 800. Gemini heeft nu al wel de gewenste EPG weergave in de zenderlijst (zie hiervoor). Voorheen had PLi dit als eerste. Het zou jammer zijn om weer naar Gemini te moeten gaan voor deze optie. Ik hoop dan ook dat het bij de nieuwe PLi ingebouwd wordt. Met de huidige Gemini kan ik echter geen NAS schijf mounten dus maar ff afwachten.... Ligt dit niet aan je gekozen skin? Bij een glassline skin heb ik epg zowel in gemini als in Pli in de zender lijst. Nee, ik bedoel natuurlijk de EPG voortgangsbalk bij de zenderslijst. Zoals hier. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Pirahna Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Origineel bericht van: rai Op de DM7000 werden de TS files opgedeeld in stukken van 1Gb. Zie nu dat de DM800 gewoon doorgaat. Zie al een file van 9 Gb op de disk staan. Is er ergewns een optie om dit weer net als de DM7000 in stukken van 1Gb te knippen? Dit zou ook ik graag willen weten.Mpeg streamclip Weet ook iemand een programma om de hd opnamen om te zetten naar bv MPEG. Nu gebruik ik mpeg streamclip voor SD opnamen, maar die loopt vast met HD opnamen. Cut editor De ingebouwde cuteditor laat die de orginele grootte van de bestanden in stand of moet ik daarna nog wat bevestigen ? Hij werkt verder wel goed. learning all the time Dm7000 / Dm800 Visosat Bi-sat Hotbird Astra1,2 en 3 NSLU2 320GB software:Pli Iolite(7000) Pli-open_DM800 Plasma: Panasonic TH-42PZ80E
Aanbevolen berichten