Ga naar inhoud


Oude sites terugkijken!


Elwin

Aanbevolen berichten

Op de site Internet Archive kun je allerlei sites terugkijken. Elke site is te vinden. Via deze site kwam ik terecht op de site van Skyradio in 1998!

 

Op die site kun je de luistercijfers uit die tijd zien: toen was Skyradio nog de grootste zender van Nederland! Ook is er een stukje te vinden over RDS-ontvangst. Leuk is ook de vormgeving uit die tijd. Er is in tien jaar tijd zoveel veel veranderd op internetsites.

 

Leuk die site van Internet Archive. Je kunt van bijna elke site pagina's terugvinden. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk!

Ik ga alvast een kijken naar de oude programma informatie van C+Nederland van vroeger, de programmatie staat er nog op, de meeste films die van juli 2002 tot eind 2003 werden uitgezonden op C+ heb ik toch op video en nu het meeste al overgezet op DVD.

 

Zo kan je leuke herinneringen ophalen aan het verleden!

 

Bedankt voor de site!

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SAT4ALL in 2001 vlak na het opschonen van de database.

Ook hadden we toen nog software en een eigen sleutelfabriek.

Ook de oude mods zijn daar weer in functie.

 

Leo

 

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kun jij op die site de oude mods terugzien? Ik heb proberen in te loggen maar kom er niet in. (misschien omdat ik pas sinds 2006 lid ben van dit forum?

 

Viavia ben ik op deze link van Sat4all terecht. Dit is uit 2002 volgens mij! smile Helaas kun je niet verder klikken, want die pagina's hebben ze niet in hun archief... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...