Ga naar inhoud


[800] Opnemen zonder interne harddisk vanwege warmte ontwikkeling.


Pirahna

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: DeDream
In dit geval ging het om de warmteontwikkeling binnen in de DM800 dus hebben we het over een 2.5" disk. Bij een externe eSata disk speelt het probleem uiteraard niet.

In de Storagereview performance data base komen de Hitachi internal HDisks er bijv goed uit vwb stroomverbruik (waarbij ik voor het gemak even aanneem dat dit rechtstreeks overeenkomt met de warmteontwikkeling): Hitachi Travelstar 5K250 with NCQ (250 GB SATA) - 2.6.

DeDream


en wat mag dat ongeveer kosten??????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast pleenmeel

De dm800 wordt best heet zo op zichzelf, een hd erin maakt het aleen maar erger.

 

Om alle potentiele problemen voor te zijn heb ik maar meteen een esata externe behuizing met een maxtor 500gb hd erin gehaald. Werkt prima, ook HD opnames gaat vlekkeloos.

 

Nog een voordeel is dat 3.5" hd's aanzienlijk goedkoper zijn dan de kleinere variant. En je kan er nog makkelijk mee aan de wandel ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je die dan ook weer mounten met een DM500 zodat je opnames gemaakt met de 800 ook kunt bekijken met de 500 op bv de slaapkamer?

 

Dezelfde vraag met een interne harddisk.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sretlow
Kun je die dan ook weer mounten met een DM500 zodat je opnames gemaakt met de 800 ook kunt bekijken met de 500 op bv de slaapkamer?

Dezelfde vraag met een interne harddisk.


Sretlow,

Dat lijkt me wel.
Mounten en vervolgens zou je dan ook sd opnamen moeten kunnen bekijken op je dm500. Voor HD opnamen geldt dit uiteraard niet. gewoon proberen zou ik zeggen.

groet, Pirahna

learning all the time

Dm7000 / Dm800

Visosat Bi-sat Hotbird Astra1,2 en 3

NSLU2 320GB

software:Pli Iolite(7000)

Pli-open_DM800

Plasma: Panasonic TH-42PZ80E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het graag eerst weten alvorens te proberen en er dan achter te komen dat het niet werkt. Ik heb nu een NAS staan en opnames gaan goed. Maar het heeft de voorkeur ook HD opnames te kunnen maken en dat gaat niet met een NAS.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...