Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast fatfreddy

Al mensen ervaring met Ziggo ?

Aanbevolen berichten

Gast fatfreddy

Nu de kabelaars Multikabel,@ Home en Casema in één bedrijf zijn opgegaan genaamd ziggo hebben ze wel scherpe aanbiedingen moet ik zeggen. Zijn er mensen die ervaring met die 3 in 1 pakketten hebben van Ziggo ? Waar het mij vooral om te doen is betreft het internetgedeelte waarbij er met een upload van 3000kb/s word geadverteerd. Kan Ziggo dit waarmaken ?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Kabel maakt dit meestel wel waar.

Of je die snelheid kan halen ligt ook aan de door jouw gebruikte hardware.

Hiermee bedoel ik de router e.d.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast paulvdb

Volgens posts op ziggo-gebruikers forum zijn de nieuwe snelheden vorr de 3-in-1 pakketten nog niet overal ingevoerd. Voormalig Multikabel gebruikers hebben vanaf begin mei de nieuwe snelheden, de overige abonnees krijgen in de loop van mei/juni de nieuwe snelheden.

 

Bij de Multikabel gebruikers is al wel gebleken dat de upload van 3 mbit nog niet gehaald wordt, maar nog blijft steken rond 2,5 mbit. Daar wordt door Ziggo momenteel aan gewerkt. Dit alles heb ik gelezen in diverse posts op het ziggo-gebruikers.nl forum.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast ozzo

Heb NET via Casema ge-upgrade naar 4Mbit en heb vanacht een overstap gemaakt naar alles-in-1-plus van Ziggo.

Hierbij verdubbeld mijn snelheid naar 8 Mbit en krijg ik ook nog een (alweer ? ;-) digitale receiver kado...!

 

En ik ga ook nog eens minder betalen dan in de oude situatie !

Scheelt me 5 euries per maand !

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoeveel betaal je nu dan voor die grap @ozzo confused

Hier in de buurt lopen ze te ook "leuren" met zgn snel internet van Ziggo(Casema. Omdat er is een glas provider bij is gekomen die het voor veel minder aanbied en nog meer snelheid ook met internet. De hete adem van deze goedkopere glasprovider doet wonderen bij Ziggo whistle

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb al jaren multikabel naar alle tevredenheid.

Sinds het Ziggo is ben ik er klaar mee.

 

Kreeg plots een rekening voor 2 maanden vooruit te betalen die ik te laat betaalde,na 1 dag al was de telefoon geblokkeerd.

Ik woon in de zomermaanden niet thuis maar op de camping en check de post dus niet al te vaak thuis.

 

Bellen naar multikabel was altijd 1 eurocentje per minuut nu 10 en slechte informatie als je al aan de beurt bent.

 

Na een rondvraag op een verjaardag in mijn familie zijn de problemen niet van de lucht,terwijl het al jaren perfect werkte hoor bij iedereen.

Het is eigenlijk niet te geloven hoe men in zo een korte tijd zo een gigantische chaos kan creeren.

 

Onderling gratis is volgens mij ook over aan mijn laatste rekening te zien,mijn zoon die thuis woont belt nogal eens maar op mijn rekening moest ik onderling bellen nu betalen.

 

Ik heb al 3 klachten gestuurd en tot nu toe alleen een automatische email beantwoorder gekrergen met bedankt voor uw.........

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Ik ga na het seizoen op de camping voor een adeselletje kijken,ik woon niet te ver van een grote centrale dus dat moet wel lukken.

 

Doeiiiiiiiii ZIGGO

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens de NOS is er nu een grote landelijke internet/telefonie

storing bij Ziggo

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziggo is nog geen maand actief, ik had toen al voorspeld dat het even onduidelijkheid voor de klant zou komen en dat is niet zo gek als je bekijkt wat (in mijn geval) casema eraan heeft gedaan om de klant te informeren.

 

Maar ik heb persoonlijk weinig te klagen over ziggo en alles werkt over het algemeen net zoals altijd. Ook heb ik mijn abbo telefonisch omgezet naar het alles in 1 plus abbo en ondanks dat ik wat lang moest wachten (10 minuten) was alles gauw geregeld en waren mijn wijzigingen 10 minuten later doorgevoerd en kon ik het ook online terugvinden bij Mijn Producten op de ziggo site. Hier stond ook de gratis ontvanger bij.

 

Ook de beloofde internet snelheden haal ik, ik download met 1.6MB p/s en ook de upload snelheid is ook echt 300KB p/s. Dit terwijl ik in een klein dorp woon met behoorlijk slechte bekabeling.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast ozzo

Ach, was te verwachten met een toestroom aan "vreemde" abonnees.

Als er ineens een paar honders duizend mensen "over moeten" dan kun je zulke aantallen verwachten.

 

Ik heb geen klagen over Ziggo, zelfs mijn upgrade was snel geregeld, ondanks de grote drukte.

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.