Ga naar inhoud


Al mensen ervaring met Ziggo ?


Gast fatfreddy

Aanbevolen berichten

Gast fatfreddy

Nu de kabelaars Multikabel,@ Home en Casema in één bedrijf zijn opgegaan genaamd ziggo hebben ze wel scherpe aanbiedingen moet ik zeggen. Zijn er mensen die ervaring met die 3 in 1 pakketten hebben van Ziggo ? Waar het mij vooral om te doen is betreft het internetgedeelte waarbij er met een upload van 3000kb/s word geadverteerd. Kan Ziggo dit waarmaken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast paulvdb

Volgens posts op ziggo-gebruikers forum zijn de nieuwe snelheden vorr de 3-in-1 pakketten nog niet overal ingevoerd. Voormalig Multikabel gebruikers hebben vanaf begin mei de nieuwe snelheden, de overige abonnees krijgen in de loop van mei/juni de nieuwe snelheden.

 

Bij de Multikabel gebruikers is al wel gebleken dat de upload van 3 mbit nog niet gehaald wordt, maar nog blijft steken rond 2,5 mbit. Daar wordt door Ziggo momenteel aan gewerkt. Dit alles heb ik gelezen in diverse posts op het ziggo-gebruikers.nl forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb NET via Casema ge-upgrade naar 4Mbit en heb vanacht een overstap gemaakt naar alles-in-1-plus van Ziggo.

Hierbij verdubbeld mijn snelheid naar 8 Mbit en krijg ik ook nog een (alweer ? ;-) digitale receiver kado...!

 

En ik ga ook nog eens minder betalen dan in de oude situatie !

Scheelt me 5 euries per maand !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb al jaren multikabel naar alle tevredenheid.

Sinds het Ziggo is ben ik er klaar mee.

 

Kreeg plots een rekening voor 2 maanden vooruit te betalen die ik te laat betaalde,na 1 dag al was de telefoon geblokkeerd.

Ik woon in de zomermaanden niet thuis maar op de camping en check de post dus niet al te vaak thuis.

 

Bellen naar multikabel was altijd 1 eurocentje per minuut nu 10 en slechte informatie als je al aan de beurt bent.

 

Na een rondvraag op een verjaardag in mijn familie zijn de problemen niet van de lucht,terwijl het al jaren perfect werkte hoor bij iedereen.

Het is eigenlijk niet te geloven hoe men in zo een korte tijd zo een gigantische chaos kan creeren.

 

Onderling gratis is volgens mij ook over aan mijn laatste rekening te zien,mijn zoon die thuis woont belt nogal eens maar op mijn rekening moest ik onderling bellen nu betalen.

 

Ik heb al 3 klachten gestuurd en tot nu toe alleen een automatische email beantwoorder gekrergen met bedankt voor uw.........

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Ik ga na het seizoen op de camping voor een adeselletje kijken,ik woon niet te ver van een grote centrale dus dat moet wel lukken.

 

Doeiiiiiiiii ZIGGO

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo is nog geen maand actief, ik had toen al voorspeld dat het even onduidelijkheid voor de klant zou komen en dat is niet zo gek als je bekijkt wat (in mijn geval) casema eraan heeft gedaan om de klant te informeren.

 

Maar ik heb persoonlijk weinig te klagen over ziggo en alles werkt over het algemeen net zoals altijd. Ook heb ik mijn abbo telefonisch omgezet naar het alles in 1 plus abbo en ondanks dat ik wat lang moest wachten (10 minuten) was alles gauw geregeld en waren mijn wijzigingen 10 minuten later doorgevoerd en kon ik het ook online terugvinden bij Mijn Producten op de ziggo site. Hier stond ook de gratis ontvanger bij.

 

Ook de beloofde internet snelheden haal ik, ik download met 1.6MB p/s en ook de upload snelheid is ook echt 300KB p/s. Dit terwijl ik in een klein dorp woon met behoorlijk slechte bekabeling.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, was te verwachten met een toestroom aan "vreemde" abonnees.

Als er ineens een paar honders duizend mensen "over moeten" dan kun je zulke aantallen verwachten.

 

Ik heb geen klagen over Ziggo, zelfs mijn upgrade was snel geregeld, ondanks de grote drukte.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...