Ga naar inhoud


doorlussen UFS910 ervaringen


dvbs

Aanbevolen berichten

Ben niet echt tevreden over het doorlussen van de Kathrein. Heb enkel signaal op het andere toestel als de Kathy aan staat.

 

Is het niet de bedoeling dat wanneer de Kathy in stand-by staat, het andere toestel (aangesloten op de rf-out v/d UFS910) gewoon alle disqc functies kan overnemen, of tenminste de laatst gekozen sat kan zien?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik meen dat de Kathrein zo diep in standby gaat, dat ook de doorlus-uitgang (versterker) geen spanning krijgt.

 

Wat je zou kunnen proberen (ik weet niet of het werkt) is het display in standby aan te zetten. Dan staat er veel meer elektronica aan, en dus misschien ook de tuner. Dat kan in ieder geval met een van de alternatieve images, maar misschien zit het ook standaard in 1.05. In standby is het stroomverbruik dan bjina gelijk aan de ingeschakelde toestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een goed voorstel; zal dit zo snel mogelijk (als er hier geen tv-kijkers meer zijn) eens proberen.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, maar zo lukt het ook niet (althans bij de originele fw). Toch bedankt.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...