Ga naar inhoud


iemand al ervaring met een Dreambox 800C i.c.m TV-HOME ?


Ome Merde

Aanbevolen berichten


Werkt Eurosport HD ook al op de DM800 via Ziggo? Er zijn namelijk erg veel problemen met samsung decoder icm met Ziggo netwerk.

 

Wel goed om te horen dat de Ziggo smartcard werkend te krijgen is met de DM800. Laat die DM8000 maar komen, de hele tijd tunercard switchen is ook niet helemaal optimaal.

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RikH
Werkt Eurosport HD ook al op de DM800 via Ziggo? Er zijn namelijk erg veel problemen met samsung decoder icm met Ziggo netwerk.

Dat valt volgens mij niet te testen aangezien Ziggo het signaal van Eurosport HD nog niet doorgeeft zolang het niet goed wil werken met de Samsung DCB-H360R ontvanger. Dat zal waarschijnlijk ook nog wel enige tijd gaan duren aangezien er naar verluidt een firmware fix nodig is voor de DCB-H360R en de doorlooptijd daarvan valt in de categorie weken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook last van de andere HD zenders in zoetermeer (bij Ned 1 HD). Het geluid valt regelmatig weg, op Discovery HD heb ik via de Hdmi kabel helemaal geen geluid. wel als ik kijk via component. En het beeld is via HDMI niet strak. regelmatig toch wel last van flikkeringen. ik heb hem aangesloten op een nieuwe 50" Full HD Samsung Plasma met 3 HDMI 1.3 aansluitingen. Zou toch probleemloos moeten werken??

 

Renzie

 

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ben er eigelijk ook wel benieuwd naar. Zijn er al kant en klare images voor te vinden?

 

En is het ook mogelijk om films op het ding af te draaien (zit immers dezelfde chip in als bij die netwerk media spelers).

 

En heeft iemand al ervaring met een ABCom 900HD (stuk goedkoper).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...