Ga naar inhoud


Settingslijst zonder zenders? Gemini3.5


TiviT

Aanbevolen berichten

Ik heb Gemini3.5 image geladen, maar als ik de settingslijst inlaad vanuit bluepannel krijg ik alleen de map structuur tezien in favorieten. Geen één zender te zien alleen maar rijen met <n/a> Moet ik eerst automatisch zenders zoeken uitvoeren? Na een reset blijft het zelfde.

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke, dit heb ik inmiddels gedaan. Nu heb ik inderdaad zenders in de favorieten maar ik mis de zenders van Astra 3A 23.5 Als ik naar Tuner Configuratie ga kan alleen nog maar kiezen voor Astra 19.2E Hotbird 13E Eurobird 28E en Hispasat 30W Veranderd die satelliet keuze nu als ik een andere settingslijst erin zet? Dat heb ik bij mijn DM7000 nooit gehad. crazy

 

Ik heb momenteel 3 LNB's op een 4poorts Diseqc ik wil er nog 1 bij zetten op Astra 28E

Nu heb ik Astra 19.2E Hotbird 13E en Astra 23.5E

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Alles is goed nu na het installeren van de settings van henksat. Thanx voor de tip Martinus.

 

Zeer tevreden met mijn DM800HD

 

Volgende stap is een harde schijf inbouwen cool

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...