Ga naar inhoud


Beeld op VOOM


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Op Astra3 23.5 oost is Service3 veranderd naar VOOM HD zend uit in 1080i met een mooi beeld helaas zit er nu nog geen geluid bij. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: aart44
Op Astra3 23.5 oost is Service3 veranderd naar VOOM HD zend uit in 1080i met een mooi beeld helaas zit er nu nog geen geluid bij. laugh

Ik heb de frequentie opnieuw ingevoerd en krijg nu ook op service 3 Voom Hd, maar wel gecodeerd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor VOOM HD is het dacht ik de bedoeling dat je er abo op het HDTV pakket op hebt en dat heb ik en heb beeld.

 

Vandaag zou NL1 HD ook beginnen zonder extra abo te ontvangen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier voorlopig nog even geen beeld.

Wel zonder abbo... maar ze gaven ze even FTA, dus ik denk dat ze dat nog zullen moeten activeren. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Nederland 1 HD doet het nu ook op het Service5 kanaal.

Alfons


Ik zie voorlopig nog niet veel verschil in beeldkwaliteit, beide net zo bagger.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Nederland 1 HD doet het nu ook op het Service5 kanaal.

Alfons


Ik zie voorlopig nog niet veel verschil in beeldkwaliteit, beide net zo bagger.


Ja, het is niet echt strak te noemen. Signaal van Nederland 1 HD is 2 seconden later dan dat van Ned1 SD. Kan je beter naar Ned1 SD kijken om een beetje actueel te zijn.

Maar let wel: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1509907#Post1509907
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand enig idee hoe het precies gaat werken met Voom?

 

Werd net door een enqueteur van CD gebeld met vragen over de proef periode van het HD pakket en Voom kwam ook ter sprake. Zij had het over een mozaiek van 21 HD kanalen waaruit een keuze gemaakt kan worden.

 

Ik vermoedt iets in de trant van het Premiere Sport Portal of de subkanalen zoals die via een SKY UK ontvanger voor bepaalde Sky kanalen zijn te zien.

 

Wellicht iets dat in eerste instantie alleen met een CD goedgekeurde ontvanger werkt (hahaha, geintje (hoop ik)).

 

Iemand meer info?

 

Grtz

JeDeJe

 

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een foute info geven ze daar,het is een europese zender die het beste van het amerikaanse aanbod doorgeeft op 1 kanaal.

zie dat hier al paar dagen rondgaan en op andere forums ook.

mensen lezen toch slecht op die bureau's van CD en TVV.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is triest ja, want ik heb nog gezegd dat ik dacht dat het een BVN achtige opzet was (op de Voom website gekeken), maar ze hield stug vol dat we konden kiezen.

 

Grtz

JeDeJe

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...