Gast SpiekerJozef Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Heb een probleem met updates van CDS-kaart. Begrijp niet goed wat ik over het hoofd zie: (updaten is eerder tig keer goed gegaan met deze install) - Gemini 3.x - CCcaminfo 0.3 zegt dat er een kaart in zit, entitlements t/m 2008-05-31 - Kaart met chip naar beneden (beide lezers geprbeerd) - box ge-reboot - CCcam 2.0.8 & 9 opgestart (en later restart,zonder newcs) - 15 sec gewacht - Gezapt naar Ned 1 - sms gestuurd naar CDS 06-44300300. (template smsje,altijd zelfde tel.nummer en kaartnummer) - min. 30 min gewacht?!? - Tevens even het kaartnummer via de site ingevoerd: De aanvraag voor uw smartcard-activatie is verwerkt. Het kan maximaal 60 minuten duren totdat u weer beeld heeft. Het activatiesignaal dat naar uw smartcard verzonden is, blijft zich vandaag actief herhalen tot 23:59 uur. Heeft u na 23:59 nog geen beeld, voer dan nogmaals voorgaande stap. Wat doe ik verkeerd?
Altobelli Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Altijd voordat de kaart geaktiveerd wordt het kanaal op SBS 6 zetten en laten staan, anders geen resultaat. vr.gr. Altobelli
tfh Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: Altobelli Altijd voordat de kaart geaktiveerd wordt het kanaal op SBS 6 zetten en laten staan, anders geen resultaat. Mwoah, hier werkt het altijd prima, zolang hij maar op een door C+ NL SECA2 gecodeerde zender staat.
Altobelli Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Normaal gesproken als je een autoupdate hebt is er geen probleem op welk kanaal deze staat, maar bij aktivatie van je kaart bij CD is het noodzakelijk dat deze altijd op SBS6 staat, anders kan je het vergeten, wordt ook vermeld bij CD gr, Altobelli
Simean Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Misschien ook even in je config file kijken of je niet per ongeluk EMM hebt uitgezet ? Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
1pm Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 heb hier dit weekend juist eens getest alle ned zenders geen update , maar op sbs 6 wel . cccam 2.08 en de laatste pli op een db 500 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Had de standaard config gedownload via blue panel. Heb er eens even in zitten editen... het werkte opeens.. MAAR zonder restart of te zappen.. Toeval? De config wordt toch alleen gelezen bij een restart?!? Anders was CDS gewoon retetraag met hun updates...?!? bij mij dan ;-) Tot 2008-07-31 weer beeld... (Kreeg ik maar updates binnen met Mgcamd1.29/newcs... Want die cam gebruikt ik 95%) Bedankt iedereen!
Ome Merde Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 ik krijg zelfs via BVN updates merDe deze ruimte is te huur
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Haha,.. tijd om de zaak er even opnieuw op te zetten dus...! ;-) Ach, o.a. de zenderlijsten moesten toch hoognodig geupdate worden... zo'n ramp is het niet. Heb me alleen wel even zitten verbazzen waarom het e.e.a. niet werkte qua updates.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen