Ga naar inhoud


[800S] wie kan mij helpen cccam te installeren


ehvwheelboy

Aanbevolen berichten


dat klopt ik heb er gemini 3.50 instaan en via bleu panel kan ik hem uiteraart erin zetten hoef dan alleen die cfg te bewerken en poorten te openen dat laatste heb ik al gedaan poort 12000 en een listenpoort meen 16000 schijnt vrij standaart te zijn bijde tcp .maar ik snap er niks van waar ik wat in moet vullen die man van die satsjop zij tegen mij oh makkelijker als gbox als je dat kunt ken je cccam helamaal .alleen mijn probleem is lezen en dan doen ik moet het hebben van voordoen en laten doen .zou wel willen dat ik het met lezen kon doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet idd toegeven als je met gbox heb gepield ken je CCcam helemaal, dat is namelijk 10x simpeler smile en satabieler in mijn geval. Hoe dan ook kijk in de CCcam.cfg of je daar de CAMDATA hebt ingevuld anders doe je weining als je in een upc gebied woont dan moet je gaan hufteren met je boxkey

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig heb ik niks met upc te maken .woon wel in hun gebied maar die kabel ligt hier in de beton .lol heb orange en later dit jaar ons net glavezel camdata zegt me niks .ik hoop dat iemand me dat even voordoet is me met gbox ook gelukt alleen als ik het lezen moet snap ik er echt niks van ben meer man die het met zn handen moet doen zien en laten doen een ander moet het weer van papier hebben zo heeft iedereen wel wat .

 

kan ook niet echt naar buiten testen daar ik nog geen ccam shares heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ehvwheelboy
dat klopt ik heb er gemini 3.50 instaan en via bleu panel kan ik hem uiteraart erin zetten hoef dan alleen die cfg te bewerken en poorten te openen dat laatste heb ik al gedaan poort 12000 en een listenpoort meen 16000 schijnt vrij standaart te zijn bijde tcp .maar ik snap er niks van waar ik wat in moet vullen die man van die satsjop zij tegen mij oh makkelijker als gbox als je dat kunt ken je cccam helamaal .alleen mijn probleem is lezen en dan doen ik moet het hebben van voordoen en laten doen .zou wel willen dat ik het met lezen kon doen


Poorten openen ? Voor interne sharing heb je dat niet nodig wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ehvwheelboy
kan ook niet echt naar buiten testen daar ik nog geen ccam shares heb


Dit dreigt naar wansharing te gaan.
Daar wansharing niet toegestaan is op sat4all, wil ik deze topic maar op slot gooien.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...