Ga naar inhoud


Extreme Sports Zwart?


Aanbevolen berichten

Hallo, zijn er meer CDS abonnee's die geen Extreme Sports meer ontvangen?

Heb gisteravond ontdekt, dat deze zender niet meer open gaat, ook nu gaat hij niet open. Er is wel ondertiteling, dus zit de zender er nog wel.

 

Ik gebruik de "Powercam Pro", maar heb het gisteravond ook nog even met de "Aston Crypt 1.05" geprobeerd, ook geen resultaat.

 

Dat zou dan nummer 4 van hetzelfde pakket zijn, die verdwijnt, na "Zone Club", "BBC Prime", "Spice Platinum", nu dan "Extreme Sports".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik schreef, dat ik dit gisteravond ontdekte, dit gebeurde tijdens een rondje zappen. Het is i.d.d. een kanaal waar ik bijna nooit naar kijk, of keek, maar waar het mij om gaat is, dat de een na de andere zender verdwijnt en steeds uit datzelfde pakket.

 

En stel dat eurosport2 ervoor in de plaats zou komen, dan vraag je je meteen af, "Voor hoe lang"? Want reken maar dat die dan ook weer uit datzelfde pakket komt.

 

Een tijd terug was deze FTA, voor een tijdje en de beeld kwaliteit was van Boomerang niveau, dus of je daar nou blij mee moet zijn?

 

Ik zou liever zien, dat CDS dan de versie uit het Franse of uit het Spaanse pakket gaan doorgeven. Daar moet dan wel het Engelse geluidsspoor bij worden gezet, maar de beeld kwaliteit is vele malen beter, dan van die UPC TP. Ook deze 2 zijn in het verleden wel eens FTA geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus? Ik ben nu nog blijer dat ik geen familiepakket heb genomen.

 

Ik mag hopen dat de seca-spullen bij UPC Direct weer eens over hun nek zijn gegaan, anders is het wel heel erg. Vooral wat betreft communicatie van CDS richting de klant.

 

Ik begin me zo onderhand zelfs af te vragen of CDS in (dreigende) geldnood zit. Ik zou het me op zich voor kunnen stellen, ik weet niet of het themapakket zo goed loopt en die HD-transponder is voorlopig zeker weten een verliespost.. En pas besloten ze ook al om me op te bellen of ik een familiepakket zou willen hebben. Brieven, aanmeldformulier en mail had ik al eerder gezien, maar ze hadden nog niet eerder een poging gedaan me een hoger pakket per telefoon aan te smeren.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal teveel concurrentie zijn van de kabel? Die bieden veel meer themazenders aan, tegen misschien een iets hogere prijs, maar wel in goede tot zeer goede beeldkwaliteit! Dat is bij CDS al lang niet meer zo!

 

Toch vind ik de schotel nog steeds een erg leuke hobby! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elwin, ik lees in jouw profiel, dat je een Wamba 311 tuner hebt. Is dit toevallig een CD goedgekeurde doos? Ik ben n.l. een mailtje naar CDS zelf aan het schrijven, maar moet per sé het merk en type tuner opgeven. Dan weet ik wel hoe laat het is, dan wordt er dus niet gereageerd. Als ik echter daarin kan melden dat er ook mensen zijn met een goedgekeurde doos en bijbehorend abo, die ook geen beeld meer hebben, gaan ze er misschien toch achteraan.

 

Aan iedereen, zijn er andere mensen, met een CDS goedgekeurde doos en minimaal family pakket, die op extreme sports ook geen beeld meer hebben?

 

Ik zou dit, i.v.m. bovenstaande, graag vernemen.

 

B.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat weet ik niet precies. Ik hoef geen CI-module te hebben voor mijn smartcard. Denk het wel dan... confused Iemand een Wamba die het antwoord zeker weet?

 

Edit: even Gegoogled op 'wamba 311 goedekeurde CDS-ontvanger', en inderdaad een goedgekeurde ontvanger, maar niet met de menustructuur van Canal Digitaal (gelukkig! :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Hallo, zijn er meer CDS abonnee's die geen Extreme Sports meer ontvangen?
Heb gisteravond ontdekt, dat deze zender niet meer open gaat, ook nu gaat hij niet open. Er is wel ondertiteling, dus zit de zender er nog wel.

Ik gebruik de "Powercam Pro", maar heb het gisteravond ook nog even met de "Aston Crypt 1.05" geprobeerd, ook geen resultaat.

Dat zou dan nummer 4 van hetzelfde pakket zijn, die verdwijnt, na "Zone Club", "BBC Prime", "Spice Platinum", nu dan "Extreme Sports".


Hier ook donker...

Kijk er nooit naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...