Gast NDS4Ever Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: tfh Het uiterlijk word ik inderdaad ook niet erg blij van als ik het zo zie. Het 19" formaat aan de andere kant is wel erg welkom Waar zie jij het uiterlijk dan? foto misschien?
DroomDoos Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Inderdaad, wat een lelijk ding, zo komt hij bij mij de kast niet in... Blergh.. Ik was ook van de partij, vond de 800 daarintegen dan weer wel super mooi. Hier een fotootje
bavo27 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ook het Lcd scherm ziet er niet zo fraai uit,zendernaam lijkt me nogal klein en niet zo goed leesbaar ,het uurwerk daarentegen in koeienletters. Pfff.... wachten we daar nu al 3 jaar op? Geef de topicposters hierboven gelijk,het uiterlijk van deze box is toch niet dat wat we er mogen van verwachten. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
DroomDoos Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Het is echt een lelijk apparaat, ik knapte direct af toen ik hem zag want ik had er zo veel meer van verwacht. De behuizing lijkt inderdaad gemaakt te zijn van gerecyclde kliko's en voetenbad tijltjes van de ***geen-reclame***... De afwerking vond ik ook erg slecht, het IR oog was duidelijk zichtbaar, is natuurlijk wel functioneel, maar het oog wil ook wat. De plastic klep aan de voorzijde leek wel van karton, ik wilde hem dicht duwen en 1 kant was al dicht en de andere kant was nog open, en niet 2mm maar wel 3cm ofzo, wat een gammel ding. Als ik dat ding in mijn kast zet wordt ik niet meer serieus genomen (let op de klemtoon) DroomDoos
Gast 3mps Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Mochten er invloedrijke mensen op dit board meelezen,zal september misschien ook niet gehaald worden en wordt het iets later.(als mensen bij voorbaat al afhaken word de verkoop niets). Mischien kan ron een ontwerpwedstrijd voor dm regelen hoe het wel moet worden. Klant is koning toch? Zelf maakt het mij niets uit,ik zet hem toch niet in het zicht,als het kastje maar werkt. In de praktijk zal men toch eerder kiezen voor 2 stuks dm800 ipv 1 8000 ivm de prijs. Tenzij een combinatie van kabel,sat en digitenne in de toekomst interessant wordt. Maar zoals gewent is het eventjes afwachten en dan pas beooordelen of het model mooi is,die in keulen heb ik ook gezien,maar is geen garantie dat dit het consumentenmodel is,tenzij hier iemand is die dat kan beamen.
Tech Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Inderdaad jammer dat het apparaat er aan de buitenkant niet uit ziet, maar juist aan de binnenkant enorm is opgeknapt, de hardware zag er gewoonweg uitstekend uit, op de scheef gemonteerde ventilator na, ook het stukkie blik waarin die gemonteerd zat verdiend geen schoonheidsprijs. Gewoonweg lastig is de plek van de DVD player, wie zet zoiets nu achter een klep die waarschijnlijk na tig keer openen vanzelf afbreekt. De "pianolak look" is helaas misplaatst, idere aanraking met het glimmende kunstof laat vingersporen achter. Pli Core Member
prutsie Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 De buitenkant zal me echt helemaal worst zijn, als de binnenkant maar goed in elkaar steekt en het een "alleskunner" wordt. Het gaat mij om de mogelijkheden, die moeten "onbeperkt" zijn. Al verkopen ze hem dan zonder kastje er om heen. Die rommel ik er dan zelf wel omheen. Verder zie ik liever een verzorgde printplaat met een ditto voeding met alleen eerste klas onderdelen dan een "nette" kast die leuk staat onder de tv en beknibbelen op het inwendige. Affijn, ieder zo zijn prioriteiten. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
DeBeek Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Helemaal mee eens.. Maar als dit de foto is hoe hij er uit komt te zien lijkt hij erg veel (99,9%) op de foto die al maanden op de Dream site staat. En nu vind iedereen hem ineens niet mooi En hoe het Display eruit ziet hangt van je skin af, anders gewoon aanpassen.
Roodkapke Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik beloof je, hij lijkt totaal niet op de 8000 van een jaar geleden. Ik ben het eens met Hemertje, de doos die er nu geshowed werd was niet jedat. Vooral de afgeronde zijkanten zien er niet uit. De afronding aan de voorzijde liep dus door in de zijkanten. Maar het binnenwerk leek helemaal af. Een busje matzwarte lak zou hem echter niet misstaan. Pianolak afwerking kan mooi zijn, maar niet op deze manier. PLinux member
DeBeek Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Misschien dat een duidelijke foto van de Anga opheldering brengt.?
The Greenery Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Waarom hoorden we een aantal maanden geleden niet iedereen miepen over het uiterlijk en de plaatsing van de DVD speler van het prototype?? Het Productie model lijkt sterk op het prototype. Toen zat de slimline DVD al achter het klepje en hoorde je niemand hierover. Over de temperatuur van de box zat ook iedereen te klagen. Nu zit er een ventilator in is het weer niet goed..??? In mijn Philips (DFR 9000)versterker zit ook een piepkleine ventilator en die hoor ik ook niet.
Roodkapke Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 De 8000 die op de stand stond te draaien had geen ventilator, wel een hdd en 4 tuners erin. Hij was handwarm, terwijl ie continue op een HD kanaal stond. Het lijkt dus met de warmteontwikkeling erg mee te vallen. PLinux member
Neptunus Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: Roodkapke De 8000 die op de stand stond te draaien had geen ventilator, wel een hdd en 4 tuners erin. Hij was handwarm, terwijl ie continue op een HD kanaal stond. Het lijkt dus met de warmteontwikkeling erg mee te vallen. Kijk, en dat soort zaken vind ik belangrijker dan het kastje, ik zet hem wel uit het zicht als ie echt niet om aan te zien is. Functionaliteit staat bij mij met stip op de eerste plaats. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: Neptunus Kijk, en dat soort zaken vind ik belangrijker dan het kastje, ik zet hem wel uit het zicht als ie echt niet om aan te zien is. Functionaliteit staat bij mij met stip op de eerste plaats. Helemaal mee eens! Sterker nog, IK wil helemaal geen plastic kastjes in het zicht, mooi of minder mooi plastic. Het blijft plastic!! Maar goed, laat ze eerst maar eens met dat app op de markt komen.... bugs eruit uit de eerste modellen, kortom voor mij een DM8000 medio 2009 en 63 threads verder met up2date leverinformatie uit betrouwbare bron. (Vindt het overigens wél interessant om over de mogelijkheden /ins en outs te lezen)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen