Ga naar inhoud


Absoluut beginner


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs als aanvulling van mijn analoge ontvanger een Asscom Reference gekocht, met een C+ kaart die volgende week verloopt. Kan ik ergens een handleiding vinden van wat er nou eigenlijk mogelijk is, hoe programmeren eigenlijk werkt, en dergelijke. <BR>Ik heb hier een Chipdrive Micro liggen, die de kaart alvast herkent als processorkaart, maar geen programmeer mogelijkheden geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <BR>Je kan niets met die programmer voor kaartjes alleen GSM.<P>Je kan een Multiprog aanschaffen of een Mastercrd programmer de laatste heb ik zelf goeie ervaringen mee die maakt de chipdrive voor GSM kaartjes overbodig.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator: News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorrie broomer maar dit is net wat wij bedoelen met geen vrijschakeling service!<BR>Gaarne vragen anders stellen en ik weet in ieder geval hoe goed en onschuldig ook je vraag als beginner is bedoeld dat wij hiet problemen mee kunnen krijgen..<BR>Ga svp eerst even op de download topic kijken, zoek daar de juiste programmer software even op en ook leez de faq even dan gaat er een hele wereld voor je open!<BR>Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...