Ga naar inhoud


Dream 800 of Humax iCord ?


Aanbevolen berichten

Ben (door aanschaf van een pana.plasma th42 pz 80E) toe aan een verandering,vind ik!!.

Ben tot twee ontvangers gekomen.

De dream 800 en de humax iCord

bijde hebben opzich goede papieren,maar welke bied in het praktijk gebeuren het meeste voordeel op "het hobby" gebied ?

Ik heb een externe harde schijf van 500 G dus die zou op de Dream kunnen.

Hoe doen bijde ontvangers het bij een opname van HD materiaal? bedoel: lengte van hd film is meer dan 4G

Kunnen jullie uit praktijk ervaring opgeven over wat de één wel heeft en de ander niet?

BV.voor een dream heeft men een image,bij een humax is men op een module aan gewezen toch?

graag had ik van jullie een mening op basis van gebruik en ervaring over wat is handig en makkelijk en wat is niet, in vergelijking met het andere apparaat, om de knoop door te hakken

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind op de eerste plaats dat je een erg goede keus maakt met je plasma.

Heb zelf al een wat oudere pana plasma maar zag die van jou in een MM met een HD rampenfilm en het beeld was onvoorstelbaar goed.

Om op het andere punt te komen:ik zou van zijn lang zal ze leven nooit meer een Humax kopen dit i.v.m. de dramatisch slechte ervaringen met mijn hummy 1000 HD die zeer slecht ondersteunt is en word door Humax.

Een gedeelte van de beloofde features werken nog steeds niet en het ding loopt regelmatig vast ook nadat ik hem gepatched heb.

Dat soort toestanden zul je bij een dream niet tegen komen.

Ik zou voor de dream kiezen.

succes

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een blauwe schijf is het beeld ook perfect,maar dat terzijde.

dat je geen support hebt bij jouw hummy 1000hd is bedenkelijk maar is dat ook het geval bij de iCord?.

Ben eigenlijk na een begin met de nokia 9500 vast gegroeid aan de humax 5400 heb er nu 3 + een 5100 tot volle tevredenheid.

de dream heeft meerdere "aanbieders" omdat volgens mij simpel gezegd de BRON bekend is,iets dat volgens mij bij de hummie (nog) niet het geval is.(als ik fout zit zit ik fout sorry)

Denk dat dat! het grote verschil is in het support van de ontvanger of niet?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...