Ga naar inhoud


visio bi sat


johnnybravo

Aanbevolen berichten


Je bedoeld zeker Visiosat Big bisat.

Je kunt zonder problemen de arabsat 26 east ontvangen, maar dan kun je astra 28.2 east en astra 23,5 east met grote waarschijnlijkheid niet ontvangen.

Wil je deze ook ontvangen, denk dan aan een wavefrontier T90.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is de ruimte niet voor. Ik heb op de visiosat Big bisat 6 quad LNB's van inverto gemonteerd. Nu weet ik wel, dat deze LNB's niet de smalsten zijn, maar bij mij zit astra 19.2, astra 23.5 en de astra 28.2 tegen elkaar aan. ( heb zelf astra 28.2, astra 23,5, astra 19.2, hotbird 13, sirius 5 en de thor 1w )

Daarom, denk ik, bij montage van de smalste LNB's ( denk aan alps ), er niet genoeg ruimte is, voor een LNB op arabsat 26.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

O oke maar het gaat mij er om dat ik de hotbird astra 1 en sirius en arabsat krijg ,hoop dat dat me gaat lukken ik heb hem al binnen ,dus ben wel benieuwt,ik bedoelde qua groote van de schotel voor arabsat,normale schotel moet je minimaal 90 cm hebben voor arabsat vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je ook een grotere schotel nodig, omdat met een te kleine schotel de satellieten op 28,2-5 oost en 23,5 oost het signaal verstoren. Een grotere schotel heeft een kleinere openingshoek waardoor het daarmee wel gaat. Maar ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...