Ga naar inhoud


[800S] signaalverschil tussen DM7000 en DM800 op 23,5E


gerritvogels2

Aanbevolen berichten

Met mijn DM7000 prima beeld op Discovery, Nat Geo wild op 23,5E enz. Met voldoende signaal. Wanneer ik nu de DM7000 afkoppel en deze vervang voor de DM800 zo goed als geen signaal maar wel EPG maar geen beeld of geluid, lijkt het mij dat er met de DM800 ergens iets mis zal moeten zijn. Heb al van alles over tuners gelezen en of het daar aan ligt?

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb hier een twin lnb met de 700 ede 800 samen op aangesloten

maandag met hevig onweer ging hier de 7000 totaal op zwart terwijl de 800 nergens geen problemen mee had. dus die tuner is veel gevoeliger dan de 7000.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wil aangeven is dat met de 7000 er wel beeld is en met mijn 800 niet. Op 19,2 uiteraard wel. dat jullie andere ervaringen hebben is prima maar ik heb de mijne hier opgeschreven en ook gelezend dat er meer mensen zijn die problemen hebben met de ontvangst over 23,5E

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik hier mee wil zeggen is dat het niet aan de 800 kan liggen mist de tuner niet oke is maar aangezien je de astra 1 wel ontvangt lijkt mij dat sterk.

heb je de coaxen al eens omgeruild op de ontvangers en wat is daar het resultaat van?

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...