Ga naar inhoud


[all] Feeds zoeken met dreambox


jfox

Aanbevolen berichten

Wie weet welke commando's gebruikt worden om via telnet de tuner aan te sturen? Ik wil manueel tunen. Werkt gedeeltelijk via Dreamset signal meter, maar die geeft geen beeld. Kan niet via andere editors, want ik ken geen pids. Zou graag "snel" checken welke SID's op een transponder actief zijn. thankx

 

(ben hier al jaren naar op zoek, maar opgegeven. Wil nu toch euro2008 vinden, probleem begint weer van voorafaan.. honderden feed frequenties.. geen enkele zit in de dreambox. help :-s )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je had beter kunnen beginnen te vermelden welke Dreambox je hebt.

Verder zijn er zoveel zenders met programmering EK 2008.

Verder hebben alleen de laatste modellen DM600 de optie blind scan, dat is wat jij nodig hebt.

Overige boxen lenen zich niet echt hiervoor.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Iemand ervaring met een PC en PCI DVB-S of DVB-S2 kaart?

 

@Henksat ;-) Ja, da's waar. DM7000s met Gemini 4.x toen, nu PLI. Maar ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd. Kwa aansturen via linux is deze box echt waardeloos. 't Zit op één of andere manier allemaal in die Enigma, en daar kom ik niet wijzer uit. 't Is echt een boxje om illegaal te kijken, emuën en sharen, maar meer ook niet. Dus ik ga me wat bezighouden met PCI-kaarten, misschien is daar meer uit te halen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel beter is om een topic te starten in http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/13/1/PC_gebaseerde_DVB_ontvangers_H

En dan de vraag stellen, dat dit geschikt is voor feed hunten.

Deze pci kaarten hebben namelijk niets te maken met dreambox, vandaar.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...