peterksr Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 hallo, ik overweeg een dm 800 te kopen maar twijfel nog ik heb nu een dm 7000 en hierinzitten twee card readeren dat is voor mij handig ik heb namelijk een abo op canaal digitaal en tvvlaanderen. nu zie ik dat de dm 800 maar een cardreader heeft dus moet ik altijd van kaart wisselen om een van bijde boeketten te kijken. zijn er al mensen met ervarig met deze box en wat is jullie mening hierover? gr peter 1 maal VU+ DUO +
DeBeek Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Beetje onnodige post, Het hele Dreambox forum staat vol met ervaringen.
Davev Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 heb je maar 1 tv? Anders kan je de 7000 op de 2de Tv zetten en intern sharen. (moet natuurlijk niet noodzakelijk op een TV aangesloten zijn) Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
peterksr Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Geplaatst: 7 juni 2008 Origineel bericht van: DeBeek Beetje onnodige post, Het hele Dreambox forum staat vol met ervaringen. ben blij dat jij die mening hebt antwoord ook een beetje overbodig denk ik dan maar weer. 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 je kan ook een phoenix programmer op de seriële bus van de 800 aansluiten, ros je daar die CDS of TVV kaart in, voila, is dat probleem de wereld ook weer uit. merDe deze ruimte is te huur
boaz Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 Zet die 7000 in de slaapkamer en sharen maar zou ik zeggen. Heeft de 800 ook beide kaarten beschikbaar. 't Is immers een dreambox. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast 3mps Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 net zoals de topicstrater ben ik ook benieuwt naar de voordelen. ! is uiteraard de mogelijkheid om hd te ontvangen,is dit al de moeite wat zijn de andere voor en nadelen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen