Ga naar inhoud


slechte DVB-T ontvangst in het Gentse zaterdagmiddag 7-6


Gast guy1

Aanbevolen berichten

hallo, heeft iemand hetzelfde ondervonden? het signaal viel op regelmatige tijdstippen uit en weer aan... nu is het weer stabiel maar de sterkte is veel minder dan ervoor...mss hebben ze de antennes gedraaid?

 

Guy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja! Ik dacht dat het mijn buur was die op 2 meter van mijn antenne in zijn zolder aan het boren was.

Hier viel de kwaliteit op geregelde tijdstippen terug naar 0% dan naar 60% en dan naar 99% en tijdens de laatste seconden ging de sterkte ook op en neer.

 

Ik vond het ferm ambetant tijdens het journaal, ik heb dan maar analoog gekeken. En daar was er niks van te merken (op Canvas weliswaar.)

 

Vandaag is het weer goed, maar af en toe valt de kwaliteit nog terug naar 70% hier, zonder invloed op beeld of geluid.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Mathhew, dank je voor je bericht...blij dat ik niet de enige was...vandaag maandag is het nog altijd niet ok...als ik het mobiel test heb ik nu straten waar de DVB-T ontvangst wegvalt, vroeger had ik overal beeld in het Gentse...is er geen instantie waar we dit kunnen melden ( uitleg vragen of lezen ) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Matthew, ja tis blijkbaar plaatselijk ( daarom denk ik dat ze de antennes veranderd hebben ) hier richting st amandsberg - oostakker , nu slechts 37 % ipv van de 86% ervoor ( vaste ontvangst )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar, en eigenlijk is dat ook logisch, want het centrum ligt ook ten westen van de toren. Maar dat neemt niet weg dat het raar is dat het signaal zo slecht wordt na die paar kilometers.

 

De VRT zou echt moeten een website opzetten waar je storingen kan melden.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn er 8 en ze zijn inderdaad naar elke windrichting gericht, maar dat wil niet zeggen dat de zender perfect rondstralend is, aangezien hij aan de oostkant van Gent-centrum staat, kan ik me inbeelden dat hij niet volle bak naar het oosten uitzendt.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...